اخلاق مداری و حاکمیت انصاف، لازمه کار بازرسان پروژه مهر باید باشد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در چهارمین جلسه کارگروه ارزیابی و نظارت پروژه مهر ۹۵ گفت: اخلاق مداری و حاکمیت انصاف، لازمه کار بازرسان پروژه مهر باید باشد.

کاظمی مدیر آموزش و پرورش زرند در چهارمین جلسه کارگروه ارزیابی و نظارت پروژه مهر ۹۵ گفت: اخلاق مداری و حاکمیت انصاف، لازمه کار بازرسان پروژه مهر باید باشد.

 

kazemi

 

به گزارش صدای زرند، “حسین کاظمی” رئیس آموزش و پرورش شهرستان زرند ضمن تشریح اهداف پروژه مهر، مهمترین هدف اجرای پروژه مهر را آماده سازی فضای فیزیکی و آموزشی مدارس برشمرد و تصریح کرد: رفع نواقص و اطلاح آنها نتیجه و بازخورد بازرسی از مدارس است که بازرسان به دقت و وسواس بیشتری باید به این امر بپردازند.

 

وی خاطر نشان کرد: ما با انجام بازرسی از مدارس قصد مچ گیری از مدیران مدارس نداریم بلکه هدف اصلی ما پیداکردن نواقص و برطرف کردن آنها و آماده سازی مدارس جهت بازگشایی است.

 

وی بررسی مستندات مدارس در زمینه پروژه مهر را مهم تلقی نمود و تکمیل و تجمیع مستندات را خواستار شد و به تشریح چگونگی بازدید از مدارس پرداخت.

 

حسین کاظمی تعداد مدارس مورد ارزیابی را ۲۲۰ مدرسه اعلام کرد که تعداد ۶۷ نفراز همکاران در قالب بازرس با حضور در مدارس وظیفه محوله را در این زمینه انجام می دهند.

 

در بخش دیگر جلسه، بازرسان پروژه مهر به بیان نقطه نظرات خود در زمینه چگونگی و نحوه بازرسی از مدارس پرداختند.

 

انتهای پیام/