پلاتوی چند منظوره شهرداری در پائیز به بهره‌برداری خواهد رسید

مهندس محمدی در این بازدید ضمن تقدیر از خدمات نیروهای شهرداری خواستار تسریع در اجرای این پروژه شد و اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم شهرداری ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و هنری و کاهش حوادث اجتماعی می‌باشد که امیدواریم با ساخت این سالن بتوانیم نقش موثری در این زمینه ایفا نمائیم.

مهندس محمدی شهردار زرند به همراه معاونین فنی و عمرانی، خدمات شهری و جمعی از مسئولین دوایر شهرداری از مراحل ساخت و آماده سازی پلاتوی چند منظوره شهر بازدید کرد.

 

Mohammadi_Shahrdar_SZ623sبه گزارش صدای زرند، مهندس محمدی در این بازدید ضمن تقدیر از خدمات نیروهای شهرداری خواستار تسریع در اجرای این پروژه شد و اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم شهرداری ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و هنری و کاهش حوادث اجتماعی می‌باشد که امیدواریم با ساخت این سالن بتوانیم نقش موثری در این زمینه ایفا نمائیم.

 

شهردار زرند گفت: سعی داریم از این مجموعه به عنوان یک مجموعه چند منظوره فرهنگی و هنری و نمایشی استفاده نمائیم و تمام نیازهای شهر را در خصوص آمفی تاتر، سالن اجتماعات و… را با راه‌اندازی این مجموعه برطرف نمائیم.

 

محمدی در ادامه خواستار توجه بیشتر معاونین به عملیات عمرانی این مجموعه شد و گفت: باید در این مجموعه علاوه بر سرعت، دقت و کیفیت نیز مدنظر قرار گیرد تا خدایی ناکرده در آینده با مشکلاتی روبرو نشویم.

 

شهردار زرند که تاکید زیادی بر راه‌اندازی این پلاتو داشت در ادامه افزود: زیباسازی محیط پلاتو چه در داخل و چه در خارج از این مجموعه و همچنین استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات باید همواره مدنظر کلیه معاونین و مدیران شهرداری باشد.

 

مهندس محمدی گفت: ظرفیت این مجموعه در فاز اول آن بیش از ۱۰۰نفر تعیین شده است که در صورت استقبال شهروندان و مسئولین از این ساختمان تا ۱۵۰نفر نیز قابل افزایش می‌باشد.

 

وی تصریح کرد: در تلاشیم با ایجاد این زیرساخت‌ها در کنار نبوغ و استعدادهای هنری جوانان شهرستان زرند بتوانیم زمینه پویایی و اعتلای فرهنگ و هنر این  شهرستان  را بیش از پیش فراهم کنیم.

 

مهندس محمدی در ادامه گفت: سعی داریم در کنار برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و همکاری با سایر ادارات در برگزاری شایسته برنامه‌های فرهنگی، فعال‌سازی گروه‌ها و انجمن‌های هنری و نمایشی زرند گام برداریم که در این راه نیز حمایت و همراهی اعضاء شورای شهر، نماینده شهرستان و فرماندار سخت‌کوش شهرمان نیز به یاری می‌طلبیم.

 

شایان ذکر است در ادامه مهندس محمدی خواستار تسریع در فرش موزائیک و جدول‌گذاری ورودی این سالن و همچنین احداث پارک هنرمندان در این منطقه شد.

 

انتهای پیام/