زمان و مکان تشییع شهید «محمدرضا ضیاالدینی» اعلام شد

مراسم استقبال و وداع با پیکرشهید محمدرضا ضیاالدینی روز شنبه ۱۳ شهریور ماه ساعت ۸ صبح در شهرستان زرند برگزار خواهد شد.

پیکر پاک و مطهر پاسدار شهید «محمدرضا ضیاالدینی» شنبه ۱۳ شهریور ماه ساعت ۸ صبح از محل حسینیه ثارالله سپاه شهرستان زرند تشییع می‌شود.

 

mohammad-reza-ziaaldini2

 

به گزارش صدای زرند، «محمدرضا ضیاالدینی» از تکاوران گردان لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود که دیشب در منطقه مرزی سراوان در درگیری با گروهک تروریستی شهید شد.

 

پیکر مطهر این شهید فردا پس از نماز جمعه کرمان از مصلی تا حسینیه ثارالله کرمان تشییع و سپس به شهرستان زرند منتقل می شود.

 

قرار است پیکر مطهر این رزمنده رشید سپاه اسلام پس از انتقال به زرند، روز شنبه در گلزار شهدای زادگاهش روستای دشتخاک به خاک سپرده شود.

 

بر همین اساس مراسم تشیع و وداع با پیکر مطهر این شهید در مرکز شهرستان، روز شنبه ۱۳ شهریور ماه با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران رأس ساعت ۸ صبح از محل حسینیه ثارالله سپاه شهرستان زرند (خیابان انقلاب) و از مسیر خیابان شهید چمران به سمت خیابان امام خمینی (ره) و بازار برگزار خواهد شد.

 

بعداز تشیع و وداع در مرکز شهرستان، این مراسم در روستای دشتخاک در منزل پدر بزرگوار شهید برگزار ادامه و پیکر پاک این شهید در زادگاهش به خاک سپرده خواهد شد.

 

لازم به ذکر است، «محمدرضا ضیاالدینی» از تکاوران گردان لشکر ۴۱ ثارالله بود که شب گذشته (چهارشنبه ۱۰ شهریورماه) در پاسگاه ۱۶۳ در سراوان، طی درگیری با اشرار مورد حمله قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

این شهید بزرگوار فرزند حسین، اصالتاً از اهالی روستای دشتخاک زرند می‌باشد که متاهل و دارای یک فرزند می‌باشد.

 

صدای زرند از آحاد مردم مومن و انقلابی این منطقه، جهت شرکت در مراسم استقبال و تشییع شهید «محمدرضا ضیاالدینی» دعوت به عمل می آورد.

 

انتهای پیام/