جواد جلالی‌پور: آتش‌نشانی راننده نداشت، سرمایه‌ام دود شد!

“جواد جلالی‌پور” برادر شهید جلالی‌پور در این‌باره گفت: تنها درآمد من از راه جمع‌آوری چوب‌های خشک درختان پسته و ذغال کردن آنها است که شب گذشته حدود ۱۰۰ تن چوب به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون ریال طعمه حریق شد.

شب گذشته حدود ۱۰۰ تن چوب انباشته شده در جنب شهرک گلخانه‌های شهرستان زرند حوالی ریحان شهر در این شهرستان طعمه حریق شد.

 

AtahSozi_SZ5233sبه گزارش صدای زرند، “جواد جلالی‌پور” برادر شهید جلالی‌پور در این‌باره گفت: تنها درآمد من از راه جمع‌آوری چوب‌های خشک درختان پسته و ذغال کردن آنها است که شب گذشته حدود ۱۰۰ تن چوب به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون ریال  طعمه حریق شد.

 

وی گفت: در نزدیکی انبار چوب‌ها بودم که ناگهان با مشاهده شعله‌های آتش بلافاصله خودم را رساندم و با توجه به اینکه شهرک گلخانه‌ای در نزدیکی ریحانشهر قرار دارد با ۱۲۵ تماس گرفتم متاسفانه بر اثر مشکل مخابراتی روی خط ۱۲۵ آتش‌نشانی یزدانشهر وصل می‌شد. تا اینکه چندین بار تماس گرفتم و موفق شدم با آتش‌نشانی ریحان‌شهر ارتباط برقرار کنم. پس از برقراری تماس و اینکه سرمایه‌ام در آتش در حال سوختن است. با کمال ناباوری آتش‌نشانی ریحان‌شهر به من اعلام کردند که ما راننده نداریم.

 

جلالی‌پور ادامه داد:‌ در حالی که بیش از نیمی از چوب‌ها سوخته بود، به آتش‌نشانی زرند تماس برقرار کردم و ماموران آتش‌نشانی زرند با طی فاصله حدود ۱۲ کیلومتر به محل آمدند و اقدام به خاموش کردن آتش نمودند و نهایتاً حدود ۱۰۰ تن چوب در آتش سوخت.

 

وی گفت: مگه نباید در  یک شهر تجهیزات و راننده آتش‌نشانی آماده داشته باشند؟

 

Tashsozi_SZsds544_01 Tashsozi_SZsds544_02 Tashsozi_SZsds544_03 Tashsozi_SZsds544_04

 

انتهای پیام/