آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود / بانکداری امروز ما با اسلام سازگار نیست

نماینده ولی فقیه در زرند با گرامیداشت روز بانکداری اسلامی بیان داشت: این بانکداری که امروز در جامعه ما وجود دارد با اسلام سازگار نیست، سود پرداختی را کم کردن و بالعکس سود دریافتی از مردم را زیاد کردند.

امام جمعه شهرستان زرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آیات و روایات اظهار داشت: جریان شناسی صدر اسلام خیلی مهم است و درس چگونه زیستن و زندگی کردن به ما می‌آموزد.

 

EmamJome_Ebrahimi5SZ45s20به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زرند گفت: جریان شنایی صدر اسلام به ما کمک می‌کند تا حق از باطل تشخیص داده شود، حق و باطل همیشه روبرو هم هستند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: در مقابل اسلام ناب، اسلام اموی، عباسی و به تعبیر امام (ره) اسلام آمریکایی قرار دارد، امروز راه سید الشهدا زنده است و باید حسین زمان را بشناسید و از او پیروی کنید. یزید و معاویه زمان را بشناسید و در مقابل آن‌ها موضع بگیرید.

 

امام جمعه زرند با نگاهی به تاریخ صدر اسلام اظهار داشت: در صدر اسلام دو گروه وجود داشتند یک گروه دشمن اهل بیت و مقابل اسلام و گروه دوم دوست اهل بیت و پیرو اسلام و این گروه دوست دار اهل بیت نیز دو دسته بودند، عده‌ای دارای ایمان قوی و محکم و ولایت مدار که به تعبیر قرآن کریم قائمین بودند و عده ای دیگر ایمانشان سست بود که قرآن از آنها تعبیر به قائمین می‌کند که از صدر اسلام بیشترین ضرر را به اسلام و مسلمانان وارد کردند و دشمن بیشترین استفاده را از این گروه قائمین برده است.این افراد در زمان حضرت موسی (ع) وقتی حضرت دستور داد که به جنگ برویم گفتند: تو با خدای خودت برو و به  تنهایی بجنگ.

 

وی گفت: در زمان امام علی (ع) گروهی بودند، نزدیک پنج الی شش هزار نفر که با امام علی (ع) پیمان بسته بودند تا هنگام مرگ دست از اسلام بر ندارند و امام علی (ع) برای آنها ضمانت بهشت کرد و اشخاصی بودند که در اجرای حدود الهی جلودار بودند و حضرت (ع)‌ در وصف آنها فرمودند: شما مقام پیامبران الهی را دارید و چنین افرادی در زمان ما هم هستند که فداییان رهبر می باشند و مصداق آن هم بسیجیان هستند.

 

امام جمعه زرتد تصریح کرد: در مقابل حکومت امام علی (ع) که یک ویژگی منصوب از طرف خداوند است و ویژگی دوم پذیرش مردمی را دار است حکومتی بود که منصوب از طرف خدا نبود و پذیرش مردمی هم نداشت بعد از حکومت امام علی (ع) این جمهوری اسلامی است که این مدال افتخار را دارا می‌باشد که هم منصوب از طرف خداوند است و فقیه آن هم پذیرش مردمی دارد.

 

وی اظهار داشت:در  هفته دولت، دولتمردان خدمات خود را برای مردم بازگو کنند. باید بدانیم که انصافاً دولت در بعضی از زمینه ها خدمات قابل قبولی انجام داده ولی در بخش اقتصاد مقاومتی هنوز جای کار دارد، دولت همت خود را بر برجام گذاشت که به سرانجامی نرسید.

 

وی تصریح کرد: آمریکا دشمن و شیطان بزرگ است و هیچگاه قابل اطمینان و اعتماد نبوده و نخواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در زرند با گرامیداشت روز بانکداری اسلامی بیان داشت: این بانکداری که امروز در جامعه ما وجود دارد با اسلام سازگار نیست، سود پرداختی را کم کردن و بالعکس سود دریافتی از مردم را زیاد کردند.

 

وی تصریح کرد: بانک‌های ما در سود گرفتن از مردم به خاطر این وام‌ها حرف اول را در دنیا می‌زنند بانک داری اسلامی اینگونه نیست بلکه  دولت باید فکر اساسی انجام دهد تا مردم از زیر بار فشار بیرون بیاورد.

 

انتهای پیام/