قدردانی شهردار زرند از حضور حماسی و بی نظیر مردم در همایش پیاده روی

محمدی شهردار زرند با صدور پیامی از حضور و انسجام ورزشی خواهران و برادران ورزشکار و ورزش دوست خطه زر خیز زرند سپاسگزاری نمود

  شهردار زرند از حضور پرشور و حماسی شهروندان در همایش پیاده روی زرند تقدیر و قدرانی کرد.

mohammadi

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند با صدور پیامی از حضور و انسجام ورزشی خواهران و برادران ورزشکار و ورزش دوست خطه زر خیز زرند سپاسگزاری نمود و گفت: اساسی ترین هدف مجموعه شهرداری، رضایت مردم و سلامتی و نشاط عمومی شهروندان است.

 

شهردار زرند با اعلام اینکه افتخار می کنم که خدمتگزار کوچک مردمی بزرگوار، با فرهنگ و ورزش دوست هستم که  به امر ورزش و تندرستی دقت نظردارند و این مهم باعث میشود که مسئولیت ما نیز سنگین تر شده و  با تلاش مجدانه  بیش از پیش در راستای نهادینه کردن اهداف و خواسته بحق مردم گام های بزرگتری را برداریم.

 

در ادامه این پیام آمده است:

 

«مردم ورزشکار ، ورزش دوست و همیشه در صحنه شهرستان زرند درودتان باد.

 

خلق حماسه بزرگ در همایش پیاده روی خانوادگی در ۲۲مردادماه ۹۵ برگ زرین دیگریست که بر افتخارات شهرستان زرند افزود و باردیگر نام زرند را درسراسر  ایران اسلامی بر زبانها جاری ساخت.

 

مردم زرند ثابت کرده اند که همواره سخن رهبری را که فرمود امر به ورزش امر به معروف است را سرلوحه فعالیتهای خود قرارداده اند و عزم راسخشان را در پیروی از سیره عملی مولایشان علی (ع)در راه تحقق فراز زیبای(الهی قو علی خدمتک جوارحی) به نمایش گذاشتند.

 

حضور مردم و مسئولین درکنار یکدیگر نشان داده آن است نن که مردم زرند همواره خواهان نشاط و سرزندگی بوده و هستند و ما به عنوان خادمین آنها باید پاسخگوی خواسته های بحق  این عزیزان باشیم و ورزش را به عنوان عملی تعلیمی و تربیتی در سطح شهر نهادینه کنیم.

 

اینجانب بر خود لازم می دانم از زحمات تمام دست اندر کاران و کارمندان ادارات، نهادها، دانشگاه ها و موسسات عمومی و به صورت ویژه از تلاشهای امام جمعه محترم، نماینده شهرستان، فرماندار آزاده و سرافراز، اعضای محترم شورای شهر، هیئت ورزشهای همگانی، اداره ورزش و جوانان شهرستان، نیروهای نظامی و انتظامی، ورزش کاران، حامیان مالی این برنامه و همچنین تمامی پرسنل سختکوش شهرداری تقدیر و تشکر نمایم.

 

انتهای پیام/