عباس ایزدی به عنوان جانشین فرمانده سپاه ناحیه زرند منصوب شد

طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، عباس ایزدی به عنوان جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج زرند منصوب شد.

عباس ایزدی طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، به عنوان جانشین فرمانده سپاه ناحیه زرند منصوب شد.

 

abbas-ezedi

 

 به گزارش صدای زرند، روز پنج شنبه (۲۱ مرداد ماه) آیین تودیع محمد قلیزاده جانشین فرمانده قبلی سپاه شهرستان زرند و معرفی جانشین فرمانده جدید در این شهرستان برگزار شد.

 

با برگزاری مراسمی با حضور فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه زرند، نماینده فرماندار، بسیجیان و برخی مسئولین اجرایی شهرستان، جانشین فرمانده جدید سپاه شهرستان زرند معرفی شد.

 

در این آیین طی حکمی از سوی سردار سرتیپ روح الله نوری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، «عباس ایزدی» به عنوان جانشین فرمانده سپاه شهرستان زرند منصوب شد.

 

 

هراس از اقتدار نظام اسلامی به واسطه حضور سپاه و بسیج در جبهه مقاومت است

 

سرهنگ “عبدالمجید زمانی” فرمانده سپاه شهرستان زرند در آیین تودیع و معارفه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه زرند اظهار داشت: بسیج به عنوان پشتوانه مردمی در کنار سپاه با تکیه بر تفکر متعالی امام راحل و رهبری، هرجا که نیاز بوده در صحنه های خطیر حضوری فعال و تاثیرگذار داشته است و سپاه و بسیج برگرفته از تفکر ناب امام راحل (ره) و در راستای صیانت از ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب مجاهدت های بی نظیری داشته است.

 

وی در ادامه افزود: حضور تفکر بسیج تفکری بر مبنای ایثار ، اخلاص و شهادت طلبی شکل گرفته و همواره در برابر تهدیدات و هجمه های نرم و سخت دشمنان ایستاده و با آن مقابله می کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه زرند با اشاره به جبهه گیری دشمنان بر علیه سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: شیطنت های برخی از دشمنان و ایادی آنها به دلیل هراس از اقتدار نظام اسلامی به واسطه حضور سپاه و بسیج در جبهه مقاومت و مقابله با نظام سلطه است.

 

وی اضافه کرد: امنیت پایدار کنونی و اقتدار نظام اسلامی به واسطه حضور مردمی بسیج و سپاه در عرصه صیانت از ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی است.

 

عبدالمجید زمانی تصریح کرد: امروز نیز باید حرکت آحاد ملت و بسیجیان و پاسداران در مسیر مستقیم که همان مسیر ولایت و رهبری بوده ، باشد چرا که راهی جز این راه ، انحراف از آرمان های اسلامی و انقلابی است.

 

وی خاطرنشان کرد: تنها راه موفقیت و عبور از تحریم ها این است که از نظر اقتصادی نگاهمان به درون باشد، و باید به دنبال این باشیم که از نظر اقتصادی متکی به درون کشور باشیم با نگاه به بیرون کاری صورت نمی گیرد.

 

 زمانی بیان داشت: استکبار دنبال پیشرفت ملت ایران نیست وقتی به خود اعتماد نداشته باشیم و نگاهمان به بیرون باشد به جایی نخواهیم رسید بلکه باید نگاه به درون کشور باشد و درون زا باشیم و با اتکاء به خود و شکوفایی ظرفیت های درونی و تحقق اقتصاد مقاومتی است که تمام حیله های دشمن خنثی می شود.

 

 

برای رفع مشکلات فقط عزم جدی و مدیریت جهادی لازم است

 

سرهنگ دوم “عباس ایزدی” جانشین فرمانده سپاه زرند اظهار داشت: بخش اعظم مشکلات و کاستی ها متاسفانه سوء مدیریت است همانطور که شهدا صادقانه وارد عرصه شدند مسئولین نیز با یک مدیریت جهادی با کمک مردم به رفع مشکلات اقدام کنند این هنر نیست که مسئولی بنشیند و منتظر امکانات و اعتبارات باشد اگر مدیر و مسئول آستین همت را بالا بزند مردم نیز وارد صحنه خواهند شد و مشکلات و نواقص رفع می شود فقط عزم جدی و مدیریت جهادی لازم است.

 

وی گفت: از خداوند طلب می کنیم که خادمان صادق و خوبی برای این مردم ولایتمدار باشیم و ما در نیروهای مسلح خدمتگذار مردم هستیم.

 

ایزدی بیان داشت: امیدواریم با لطف و عنایات پرودگار متعال و با تأسی از سیره ائمه معصومین(ع) و سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و به پشتوانه نیروهای بسیج و سپاه در این راه سربلند و موفق باشیم و بتوانیم با عمل به فرمایشات مقام عظمای ولایت در جهت مقابله با توطئه های دشمنان نظام و انقلاب مبارزه کنیم.

 

انتهای پیام/