همایش بزرگ پیاده روی خانواده در زرند برگزار می‌شود/ پخش مستقیم از شبکه ۳ سیما

منصوری مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط همراه با پخش مستقیم از شبکه ۳ سیما در زرند برگزار می‌شود.

همایش بزرگ پیاده روی خانواده همزمان با دهه کرامت فردا جمعه ۲۲ مردادماه ساعت ۷ صبح از میدان ۲۲ بهمن تا بوستان شهداء این شهر با همراه با پخش مستقیم از شبکه ۳ سیما برگزار می شود.

 

peyadehravi

به گزارش صدای زرند، همایش بزرگ پیاده روی خانواده در زرند با حضور آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان ساعت ۷ صبح روز جمعه (۲۲ مرداد ماه جاری) از میدان ۲۲ بهمن زرند آغاز می شود و شرکت کنندگان با عبور از چهارراه ولیعصر، بلوار ۱۵ خرداد، میدان شهداء، بلوار تختی و چهارراه پوریاولی تا بوستان شهداء را طی خواهند کرد.

 

“سجاد منصوری” مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری زرند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحکیم بنیان خانواده، توسعه فرهنگ ورزش و نشاط اجتماعی و سلامتی همگانی در بین آحاد مختلف جامعه و به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت برای نخستین‌ بار پخش مستقیم همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در زرند با محوریت شهرداری، فرمانداری، شورای شهر، کارخانه‌های صنعتی و ادارات، نهادها و ارگان‌های انقلابی این شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: این همایش فردا جمعه ۲۲ مردادماه به همراه برنامه‌های مفرح، اهدای جوایز نفیس از جمله خودروی سواری، دوچرخه و … برگزار می‌شود.

 

منصوری با دعوت از اقشار مختلف مردم زرند برای شرکت در این پیاده‌روی همگانی تصریح کرد: امیدواریم مردم شهرستان زرند، ورزشکاران و کارکنان ادارات، سازمان‌ها، نهادهای دولتی و خصوصی و … با حضور چشمگیر خود و خانواده‌هایشان در این همایش روزی به‌ یاد ماندنی و پرافتخار برای شهر و استان خود رقم بزنند.

 

علاقمندان برای شرکت در قرعه کشی با مراجعه به آرایشی بهداشتی کیمیا و کالای پزشکی زکریا واقع خیابان چمران زرند نسبت به دریافت کارت قرعه کشی این همایش اقدام کنند.

 

انتهای پیام/