درخشش عضو ده ساله ی مرکز زرند در جشنواره ی ملی ادبیات کودک و نوجوان رضوی

مریم منصوری عضو ده ساله کانون پرورش فکری مرکز زرند در بخش شعر سرایی رضوی خوش درخشید و به عنوان برگزیده کشوری چهاردهمین جشنواره ملی امام رضا علیه السلام انتخاب شد.

منصوری عضو ۱۰ساله ی کانون پرورش فکری مرکز زرند در جشنواره ی ملی ادبیات کودک و نوجوان رضوی خوش درخشید.

 

maryam mansori


به گزارش صدای زرند، چهاردهمین جشنواره ملی کودک و نوجوان رضوی با هدف فراهم آوردن فرصتی برای آشنایی و انس کودکان و نوجوانان با سیره و سبک زندگی امام رضا(ع) در هشت بخش داستان نویسی، شعرسرایی، نشریه نگاری، قصه گویی، کاردستی، معرفی شخصیت، نقاشی و خوشنویسی با موضوع متانت و سخاوت امام رضا (علیه السلام) در کانون پرورش فکری پاریز برگزار شد.

 

در این میان کودکان و نوجوانان کرمانی با خلق یک هزار و ۱۵۳ اثر رضوی حضور چشمگیری در این جشنواره داشتند و با داوری آثار ارسالی به دبیرخانه استانی، ۱۲۹ اثر از استان کرمان به دبیرخانه کشوری این جشنواره در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران ارسال شد.

 

بنا بر این گزارش، پس از اعلام برگزیدگان کشوری، چهار عضو از استان کرمان برگزیده کشوری شدند که «مریم منصوری» عضو ۱۰ساله مرکز زرند در بخش شعرسرایی رضوی خوش درخشید و به عنوان برگزیده کشوری چهاردهمین جشنواره ملی امام رضا علیه السلام انتخاب شد.

 

همچنین در این مراسم از برگزیدگان استانی هم تقدیر شد که اعضای مرکز زرند در بخش شعر سرایی شیوا مصطفوی، مریم منصوری، مهلا منصوری و فائزه ملکی در بخش نقاشی مریم آموزگار و مریم منصوری و در بخش داستان کوتاه فاطمه کاربخش و زینب مختاری مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

در این مراسم علاوه بر تجلیل به چهارده نفر از اعضای کانون پرورش فکری به قید قرعه سفر مشهد اهدا شد. که سه نفر از اعضای مرکز زرند هم این هدیه نصیبشان گردید.

 

گفتنی است، نامبرده فرزند سجاد منصوری از هنرمندان مطرح شهرمان و استان میباشد.

 

انتهای پیام/