روحانیان مردم را به مصرف کالاهای داخلی ترغیب کنند

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند گفت: روحانیان در چارچوب اقتصاد مقاومتی باید مردم را به مصرف کالاهای تولید داخلی ترغیب کنند تا تولید داخلی تقویت شود.

 امام جمعه زرند گفت: روحانیان در چارچوب اقتصاد مقاومتی باید مردم را به مصرف کالاهای تولید داخلی ترغیب کنند تا تولید داخلی تقویت شود.

 

Ebrahimi-emamjome-zarand

 

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در جلسه اقتصاد مقاومتی این شهرستان به بیان احادیث و روایاتی در زمینه مباحث اقتصاد و خانواده پرداخت و از عملکرد خوب استاندار کرمان در ایجاد وحدت و یکپارچگی در استان تشکر کرد و این وحدت و همدلی را زیربنای توسعه اقتصادی دانست.

 

وی ایده مثلث توسعه و استفاده از تمام ارکان و ظرفیت‌های استان کرمان در راستای تحقق آن را اقدامی شایسته دانست و افزود: در ادامه اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی مدیران استان باید در جلوگیری از ورود کالای قاچاق به بازار اهتمام ویژه داشته باشند.

 

امام جمعه زرند از نقش روحانیان در اصلاح فرهنگ مصرف در خانواده‌ها یاد و تصریح کرد: روحانیان در چارچوب اقتصاد مقاومتی باید مردم را به مصرف کالاهای تولید داخلی ترغیب کنند تا تولید داخلی تقویت شود.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی از بروکراسی موجود در راه سرمایه‌گذاری‌ها انتقاد کرد و خواستار بازنگری قوانین در این زمینه شد.

 

امام جمعه زرند همدلی و وحدت بین مردم و مسؤولان شهرستان زرند را ستودنی دانست.

 

انتهای پیام/