راه اندازی بیمارستان سینا اساسی ترین نیاز بخش درمان شهرستان زرند است

صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند در حاشیه بازدید از وضعیت ساخت بیمارستان سینا این شهر گفت: راه اندازی بیمارستان سینا اساسی ترین نیاز بخش درمان شهرستان زرند است.

صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند گفت: راه اندازی بیمارستان سینا اساسی ترین نیاز بخش درمان شهرستان زرند است.

 

bimarestan-sina

 

به گزارش صدای زرند، دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان و برخی از مسئولین شهرستان از وضعیت ساخت بیمارستان سینا شهر زرند بازدید بعمل آوردند.

 

در حاشیه این بازدید صادق زاده معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند، هزینه صرف شده در این پروژه را تاکنون بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: جهت اتمام بخش ابنیه این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال نیاز می باشد که ظرف یک تا دو سال آینده، کل این اعتبار جذب و پروژه به بهره برداری کامل خواهد رسید.

 

وی افزود: با راه اندازی این بیمارستان بخش ویژه ای از مشکلات درمانی شهرستان برطرف خواهد شد که در این زمینه خواستار مساعدت و همکاری مسئولین ذیربط در وزارت راه و شهرسازی جهت تسریع در روند اتمام و به بهره برداری رسیدن این پروژه گردید.

 
لازم به ذکر است، با هماهنگی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، به زودی محمدجعفر علیزاده معاون محترم وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی از روند احداث این بیمارستان بازدید بعمل آورد.

 

انتهای پیام/