آزمون استخدامی فولاد زرند ایرانیان برگزار شد

روز گذشته حدود ۵۱۰۰ نفر در سه نوبت صبح، ظهر و عصر برای جذب در کارخانه فولاد زرند ایرانیان به رقابت رفتند که بیش از نیمی از این داوطلبین در سطح دیپلم و نیمی نیز با مقطع فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس در این آزمون شرکت کردند.

آزمون استخدامی کارخانه فولاد زرند ایرانیان از صبح دیروز آغاز و در سه نوبت صبح، ظهر و عصر برگزار شد.

 

Folad_Emtehan

 

به گزارش صدای زرند روز گذشته حدود ۵۱۰۰ نفر در سه نوبت صبح، ظهر و عصر برای جذب در کارخانه فولاد زرند ایرانیان به رقابت رفتند که بیش از نیمی از این داوطلبین در سطح دیپلم و نیمی نیز با مقطع فوق دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس در این آزمون شرکت کردند.

 

مدیر برگزاری این آزمون در حاشیه این آزمون به صدای زرند گفت: ما در شهرستان های زیادی آزمون استخدامی برگزار کرده ایم اما شهرستان زرند با توجه به همراهی مسئولین شهرستانی محیطی بسیار مناسبی برای برگزاری این آزمون فراهم کردند.

 

وی ضریب امنیتی این آزمون را با توجه به پشتوانه علمی و اجرایی ستاد اجرایی این آزمون را بسیار بالا دانست و گفت: متاسفانه برخی ناهماهنگی در مراحل ثبت نام این آزمون وجود داشت که آن هم بیشتر ناشی از فشارهای داوطلبین برای تمدید زمان ثبت نام و نیز برداشتن شرط سنی بود که خوشبختانه ما توانستیم با همت زیاد و در این زمان کوتاه این مشکل را حل کنیم.

 

وی اعلام داشت: زمان اعلام نتایج این آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد و افرادی که در آزمون کتبی قبول شدند برای مرحله مصاحبه دعوت خواهند شد که تمام سعی ما برای شفافیت کامل در تمامی مراحل این آزمون خواهد بود و داوطبین مطمئن باشند که حق تمامی آنان برای ما حق الناس است و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که حقی از هیچ شخصی ضایع نشود.

 

انتهای پیام/