خودسوزی شدید یک فرزند شهید جویای کار در نمازخانه بنیاد شهید زرند

یک فرزند شهید ۳۵ ساله جویای کار زرندی با مراجعات متعدد به بنیاد شهید برای اشتغال در نمازخانه زرند به علت فشارهای زندگی و مشکلات اعصاب و روان خودش را به آتش کشید.

یک فرزند شهید جویای کار در نمازخانه بنیادشهید زرند خودش را به آتش کشید و با ۴۵ درصد سوختگی در بیمارستان شفاء کرمان بستری شد.

 

khodsozi-farzand-shahid01

 

به گزارش صدای زرند، یک فرزند شهید ۳۵ ساله جویای کار زرندی با مراجعات متعدد به بنیاد شهید برای اشتغال در نمازخانه زرند به علت فشارهای زندگی و مشکلات اعصاب و روان خودش را به آتش کشید.

 

همسر این فرزند شهید در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این اتفاق ۱۱ روز پیش در بنیاد شهید اتفاق افتاد وبلافاصله به بیمارستان شفاء کرمان منتقل شد، همسرم مدتی معتاد بود و چند وقتی بود که ترک کرده بود و در مراجعات متعدد به بنیاد شهید زرند در خصوص اشتغال علیرغم همکاری های خوبی که با ما داشتند، رییس بنیاد شهید , درباره اشتغال به خاطر سواد پایین همسرم، همیشه میگفت که امکان ایجاد اشتغال نداریم و البته پیگیر هم بودند ولی روز حادثه رئیس بنیاد شهید زرند حضور نداشت و بقیه کارکنان بنیاد می توانستند ایشان را آرام کنند تا چنین اتفاقی نیافتد.

 

وی افزود: دو فرزند دارم ، پسرم ۱۵ ساله و دخترم که بیمار است و در یزد بستری بود که بخاطر اینکه پول نداشتیم او را به خانه آوردیم و مشکلات زیادی که داشت باعث این اتفاق شد.

 

ایشان افزود: بر اساس گفته پزشکان ۴۵ درصد سوختگی دارد و زخم شکم ایشان بسیار عمیق و احتمال عفونت داخلی دارد که باید تحت مراقبت ویژه بخش سوختگی باشد و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

 

سردار حسنی سعدی، مدیر کل بنیاد شهید استان کرمان نیز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: پیگیر مراحل درمانی ایشان هستیم، تا زودتر سلامت خود را بازیابد و علت اصلی این ماجرا حالت روحی و روانی اوست که با توجه به اختلاف با مادر خود (همسر شهید) علیرغم اینکه، مادر همواره کمک حال او می باشد ولی با توجه به آسیب های اجتماعی، از ۱۲ سالگی در مراحل مختلف تحت درمان قرارگرفته است و در مقاطعی نیز آلودگی به مواد مخدر نیز بر این رفتار های ایشان تاثیر نامطلوبی داشته است.

 

khodsozi-farzand-shahid02

 

انتهای پیام/