ارزشیابی مدیران ادارت دولتی زرند با شاخص ارتباطات

فرماندار زرند در جلسه هیأت مدیره انجمن روابط عمومی این شهرستان گفت: بخشی از نمره ارزشیابی مدیران ادارات این شهرستان به میزان اهمیت آنها به امر ارتباطات و روابط عمومی اختصاص می‌یابد.

فرماندار زرند در جلسه هیأت مدیره انجمن روابط عمومی این شهرستان گفت: بخشی از نمره ارزشیابی مدیران ادارات این شهرستان به میزان اهمیت آنها به امر ارتباطات و روابط عمومی اختصاص می‌یابد.

 

ravabet-omomi

 

به گزارش صدای زرند  به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، “حبیب‌ الله خنجری” فرماندار زرند در جلسه هیأت مدیره انجمن روابط عمومی این شهرستان با اشاره به ضرورت و اهمیت جایگاه روابط عمومی در موفقیت یک سازمان اظهار داشت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی یک اداره یا سازمان با جامعه و مخاطبان به‌شمار می‌آیند و در این زمینه نقش کارشناسان روابط عمومی قطعاً تأثیرگذار است.

 

وی بیان داشت: روابط عمومی‌ها با افکار عمومی یک جامعه سر و کار دارند و می‌توانند سازمان‌ها و نهادها را در رسیدن به اهدافشان یاری کنند.

 

خنجری مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی را شناخت افکار عمومی و تلاش برای جلب رضایت آنها نسبت به یک نهاد، سازمان و اداره دانست و عنوان کرد: بدون شک این وظیفه در قالب مجموعه‌ای از فعالیت‌های ارتباطی یک سازمان صورت می‌گیرد.

 

فرماندار زرند تأکید کرد: ادارات و سازمان‌ها باید  مدیر روابط عمومی خود را به فرمانداری معرفی و حکم مسؤولیت مدیر روابط عمومی حداقل دو سال اعتبار داشته باشد.

 

خنجری تصریح کرد: بخشی از نمره ارزشیابی مدیران ادارات به میزان اهمیت آنها به امر ارتباطات اختصاص می‌یابد و مسؤولان ادارات و نهادها در جلسات روابط عمومی حضور فعال و چشمگیری داشته باشند.

 

فرماندار زرند با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر فرزانه انقلاب بنام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، افزود: امکانات دانشگاه آزاد در زمینه‌های آزمایشگاهی و کارگاهی به اطلاع ادارات، نهادها و سازمان‌ها رسانده شود تا در صورت نیاز برای اجرای سیاست‌های اهداف اقتصاد مقاومتی از آنها استفاده لازم به‌عمل آید.

 

در پایان جلسه پس از تبادل نظر و رأی گیری اعضاء، ترکیب هیئت مدیره انجمن روابط عمومی زرند به شرح، مسعود لشکری رئیس، حسین عرب زاده نایب رئیس، محسن محسنی دبیر، مجید محمود زاده خزانه دار، پوران شکیبی منشی و مظفر محمدی و حسین بخشی بعنوان اعضاء انجمن روابط عمومی شهرستان زرند انتخاب گردیدند.

 

انتهای پیام/