باید قدردان خون شهدا باشیم

صادق زاده معاون فرماندار زرند در آئین تکریم و تودیع و معارفه رئیس دادگستری زرند، گفت: ما باید قدر خون شهدا را بدانیم و آگاه باشیم که امنیتی که در حال حاضر در جامعه وجود دارد همه از برکت خون شهدا است.

صادق زاده معاون فرماندار زرند در آئین تکریم و تودیع و معارفه رئیس دادگستری زرند، گفت: ما باید قدر خون شهدا را بدانیم و آگاه باشیم که امنیتی که در حال حاضر در جامعه وجود دارد همه از برکت خون شهدا است.

 

IMG_5953

 

به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” معاون فرماندار زرند در آئین تکریم و تودیع و معارفه رئیس دادگستری زرند، ضمن خیرمقدم به حضار در جلسه گفت: خوشحالیم در کشوری زندگی می کنیم که جهانیان آن را با نام اسلام می شناسند.

 

وی گفت: ما باید قدر خون شهدا را بدانیم و آگاه باشیم که امنیتی که در حال حاضر در جامعه وجود دارد همه از برکت خون شهدا است.

 

معاون فرماندار زرند گفت: کشورهایی که جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران را الگوی خود قرار داده اند موفق شده اند و کشورهایی که به دامن استکبار رفته اند شکست خورده اند.

 

وی گفت: امروز خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته ایم که بسیاری از مشکلات را با کمک مجموعه ملی حل کنیم و همچنان شاهد حضور جدی و پرشور مردم در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی هستیم.

 

صادق زاده گفت: با همدلی داخلی مسئولین شهرستان توانسته ایم حدود ۵۰۰۰ موقعیت شغلی را ایحاد کنیم و تا پایان سال جاری نیز موقعیت های جدید شغلی در شهرستان ایجاد می شود.

 

وی با اشاره به آینده ی روشن شهرستان زرند در زمینه های صنعتی، گفت: ما می توانیم شهرستان زرند را به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور باشیم و حتی ان شاالله در آینده با ایجاد منطقه ویژه ریلی کشور شاید ایجاد حدود ۲۰۰۰ موقعیت شغلی در شهرستان خواهیم بود.

 

معاون فرماندار زرند ضمن تقدیر از زحمات جعفری رئیس دادگستری زرند، گفت: مردم داری مهمترین ویژگی جناب آقای جعفری بوده است که برای ایشان آرزوی توفیق در آینده ی شغلی و کاری ایشان داریم.

 

صادق زاده همچنین با اشاره به فعالیت قوی و مناسب دستگاه قضا در شهرستان زرند و تقدیر از قضات این دستگاه گفت: به حجت الاسلام محمدی هم خیرمقدم می گوییم و امیدواریم بتوانیم با همکاری های بیشتر شاهد کاهش مشکلات پیرامون این بخش باشیم و بتوانیم با تخصیص اعتبار هرچه زودتر شاهد احداث ساختمان دادسرای شهرستان زرند باشیم.

 

انتهای پیام/