برخورد قاطعانه راهکار مقابله با حاشیه‌‌ نشینی است

فرماندار زرند گفت: برای مقابله با حاشیه‌‌نشینی برخورد قاطعانه نیاز است و قبل از بروز پدیده حاشیه‌‌نشینی باید پیشگیری را در اولویت کار قرار داد.

فرماندار شهرستان زرند گفت: برای مقابله با حاشیه‌‌ نشینی برخورد قاطعانه نیاز است و قبل از بروز پدیده حاشیه‌‌ نشینی باید پیشگیری را در اولویت کار قرار داد.

 

khanjeri3

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب‌ الله خنجری” فرماندار زرند در جلسه کارگروه مقابله با حاشیه‌ نشینی این شهرستان اظهار داشت: برای مقابله با حاشیه‌‌ نشینی برخورد قاطعانه نیاز است و قبل از بروز پدیده حاشیه‌‌ نشینی باید پیشگیری را در اولویت کار قرار داد.

 

وی بیان کرد: دستگاه‌ های ذیربط نظارت و مراقبت‌ های ویژه در بحث حاشیه‌ نشینی را جدی گرفته و موضوع را به نحوی مدیریت کنند تا از بروز این پدیده جلوگیری شود.

 

در ادامه این جلسه در زمینه جلوگیری از ساخت و ساز در حد فاصل میدان امام خمینی(ره) تا پل مطهرآباد با توجه به اینکه هیچ‌گونه واگذاری توسط اداره راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی انجام نشده، مقرر شد شهرداری زرند با همکاری نیروی انتظامی کنترل و نظارت کامل را برای جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در این مسیر به‌عمل آورد.

 

همچنین درارتباط با تعیین تکلیف زمین‌های شهرک جهاد کشاورزی مقرر شد، موضوع از طریق دهیاری روستای ده‌چنار، بخشداری مرکزی و بنیاد مسکن پیگیری شود و تمام دستگاه‌های اجرایی از واگذاری هرگونه انشعاب آب، برق و گاز بدون ارائه پروانه ساختمانی جلوگیری کنند.

 

همچنین تصویب شد، در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی مطابق قانون مربوطه اقدام شود و در صورت تغییر کاربری پروانه ساختمانی صادر شود.

 

انتهای پیام/