ثبت مراکز تهیه و تولید مواد غذایی زرند در سامانه سلامت محیط

معاون شبکه و مرکز بهداشت شهرستان زرند گفت: تمام مراکز تهیه و تولید مواد غذایی این شهرستان در سامانه سلامت محیط ثبت می‌شود.

معاون شبکه و مرکز بهداشت شهرستان زرند گفت: تمام مراکز تهیه و تولید مواد غذایی این شهرستان در سامانه سلامت محیط ثبت می‌شود.

 

JALSE-salamat

 

به گزارش صدای زرند، “ماشاالله عرب پور” در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان گزارشی از عملکرد شبکه بهداشت در ماه مبارک رمضان ارائه و اظهار کرد: در اجرای طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان با مسائل و مشکلات کمتری در ارتباط با بهداشت مواد غذایی مواجه بودیم.

 

معاون شبکه و مرکز بهداشت شهرستان زرند افزود: تمام مراکز تهیه و تولید مواد غذایی در سامانه سلامت محیط ثبت و در آینده از طریق نرم‌افزار روی موبایل، اطلاعات تمام مغازه‌ها مشخص و افراد می‌توانند از وضعیت مغازه‌های سطح شهر آگاهی لازم را داشته باشند.

 

“حبیب‌ الله خنجری” فرماندار زرند خواستار مساعدت تمام نهادها و ادارات ذیربط و اعضای شورای سلامت شهرستان برای پاسخگویی مناسب به مراجعه کنندگان شد.

 

وی بیان داشت: با توجه به نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توسط رهبر فرزانه انقلاب و تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که این امر نشان از حساسیت موضوع دارد، وظیفه ما است که در این راستا تلاش مضاعف داشته باشیم و بتوانیم شعار اقتصاد مقاومتی را به منصه ظهور برسانیم.

 

به گزارش صدای زرند در این نشست مقرر شد، طی مکاتبه‌ای، شرکت زغال‌سنگ متولی اصلی فاضلاب ریحان‌شهر و شهرک شهید باهنر زرند اعلام و تا تعیین تکلیف نهایی، تمام امورات و تبعات ناشی از فاضلاب این دو منطقه برعهده این شرکت است.

 

در خصوص فاضلاب روستای سکوکان از توابع بخش مرکزی شهرستان که درجلسه قبل مطرح شده بود، مقرر گردید متولیان امر، از طریق شبکه بهداشت جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردند.

 

همچنین شبکه و مرکز بهداشت با همکاری اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی برای جلوگیری از تبلیغات مواد دخانی در سطح شهر اقدام و شهرداری نیز نسبت به نصب بنر در زمینه مضرات استفاده از قلیان در پارک‌ها و ورودی شهر اقدام کند.

 

انتهای پیام/