معطل ماندن هر نوع امکانات شهرداری ضرر می باشد

محمدی شهردار زرنددر نشست شورای اداری شهرداری با اشاره به وضعیت بد شهرداری ها، گفت: معطل ماندن هر نوع امکانات شهرداری ضرر می باشد.

محمدی شهردار زرند در نشست شورای اداری شهرداری گفت: معطل ماندن هر نوع امکانات شهرداری ضرر می باشد.

 

mohammadi

 

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در نشست شورای اداری شهرداری با اشاره به وضعیت بد شهرداری ها، اظهار داشت: شهرداری ها نهادهایی هستند که به طور مستقیم از اقتصاد شهر و کشور تغذیه می شوند و اگر این اقتصاد کمرنگ شود اولین ضربه به شهرداری ها وارد خواهد شد.

 

وی با اعلام اینکه درآمد درشهرداری ها خوب می باشد اما به همین روال هزینه های شهرسازی نیز بالا می باشد، گفت: شهرداری ها هیچ وقت فقیر نبوده و نیستند بلکه باید از آنها به عنوان مستضعف و یا کسی که امکانات دارد و نمی تواند از آنها استفاده کند نام برد.

 

محمدی تصریح کرد: با توجه به وضعیت بد مالی حاکم بر شهرداری ها عزم جدی و جهادی در خصوص رفع مشکلات شهرداری ها را باید در راس برنامه های خود قرار دهیم و مسائل مالی را به جدیت در برنامه های خود لحاظ نماییم.

 

وی در ادامه گفت: اگر شهرداری در هریک از پروژه های خود کوتاهی نماید قطعا این امر به زندگی شهروندان و مجموعه شهر بازخواهد گشت پس باید احساس مسئولیت در مجموعه شهرداری را بیش از بیش مدنظر قرار دهیم.

 

شهردار زرند خواستار تحقق همه اهداف شهرداری درسال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل شد و گفت: همه مدیران وظیفه دارند فعالیتهای خود را عملیاتی کنند و از ارائه گزارشهای بیهوده و صرفا گزارشی پرهیز نمایند.

 

وی فرصت خدمت به شهروندان را بسیار اندک دانست و تصریح کرد: باید از زمان بدست آمده در ارائه خدمت به شهروندان بهترین استفاده را ببریم چرا که نشاندن خنده بر لب شهروندان بهترین نعمتی است که خداوند به خادمین مردم می دهد.

 

مهندس احمد محمدی از مسکوت مانده طرح ها و پیشنهادات گلایه کرد وگفت: معطل ماندن هر نوع امکانات ،تجهیزات و نیرو در شهرداری ضرر به شهرداری ها می باشد و ما وظیفه داریم جلوی این ضرر ها را بگیریم.

 

وی خواستار مشارکت شهروندان در اجرای پروژه های عمرانی شد و تصریح کرد: شهروندان می توانند در راستای خدمات دهی شهرداری به خود همراه و همیار این مجموعه باشند و به نوعی یک بازو برای شهرداری تلقی شوند.

 

انتهای پیام/