مطالعه وصیت نامه شهداء، بهترین الگو برای جوانان امروزی است/ تنها راهکار جهت استقلال کشور پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی است

مراسم سالگرد سردار شهید محمد ظهیرصادقی با حضور خنجری فرماندار، مسئولین نهادها، سازمان ها و ادارات شهرستان و جمع کثیری از مردم شهید پرور شهر زرند در منزل آن شهید بزرگوار برگزار گردید.

خنجری فرماندار زرند در مراسم سالگرد سردار شهید محمد ظهیرصادقی، گفت: مطالعه وصیت نامه شهداء بهترین الگو برای جوانان امروزی است که در زندگی و رفتار خود، منش شهداء را الگو قرار داده و به شیوه آنها عمل نمایند.

 

ZAHIR-SADEGHI

 

به گزارش صدای زرند، مراسم سالگرد سردار شهید محمد ظهیرصادقی با حضور خنجری فرماندار، مسئولین نهادها، سازمان ها و ادارات شهرستان و جمع کثیری از مردم شهید پرور شهر زرند در منزل آن شهید بزرگوار برگزار گردید.

 

“حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم این توفیق خدمت به مردم را که برعهده مسئولین گذاشته شده است با رضایت خداوند و همچنین رضایت شهروندان به سرمنزل مقصود برسانیم.

 

وی گفت: ذکر خاطرات شهداء و سخن گفتن از رفتار، منش و شیوه زندگی آنها کارآسانی نیست. این رسالت برعهده بنیاد شهید است که ازوجود همرزمان شهداء جهت گردآوری خاطرات آنها استفاده نموده تا این فرهنگ به نسل جدید نیزانتقال یابد.

 

فرماندار زرند با ذکر خاطراتی از شهیدان مغفوری ومهدی تهامی عنوان کرد: مطالعه وصیت نامه شهداء بهترین الگو برای جوانان امروزی ست که در زندگی و رفتار خود، منش شهداء را الگو قرار داده و به شیوه آنها عمل نمایند.

 

وی تأکید نمود: جوانان وصیت نامه شهید بزرگوار محمد ظهیرصادقی را مطالعه نمایند، در این وصیت نامه دو نکته بسیار مهم وجود دارد، یکی با الگو گرفتن از جمله امام (ره) که فرمودند: عالم محضر خداست، نوشته اند: در همه حال خداوند راحاضر و ناظر بر اعمال خود بدانید و انجام هر کاری را با در نظرگرفتن رضایت خداوند انجام دهید و همچنین درخواست ایشان از همسرشان است که فرزندان من را به گونه ای تربیت کن که به نظام و اسلام علاقمند باشند. نکته دوم: پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همچنین درخواست از همه مردم ایران که امام را تنها نگذارند.

 

خنجری همچنین به بیان خاطراتی از دوران اسارت خود پرداخت و افزود: شیرین ترین خاطره بنده در دوران اسارت توفیق حفظ کامل قرآن کریم و تلخ ترین خاطره ام شنیدن خبرارتحال حضرت امام (ره) بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: اگر امروز آمریکا و همدستان آنها حاضر می شوند بر سر میز مذاکره بنشینند، از برکت خون شهداء و رهبری حکیمانه و عالمانه رهبر فرزانه انقلاب است.

 

فرماندار زرند در پایان این مراسم تأکید نمود: تمامی مدیران و مسئولین شهرستان موظفند در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بیش از پیش تلاش نموده و کوتاهی و قصور هیچ اداره و مسئولی در این زمینه که مورد تأکید مقام معظم رهبری می باشد، پذیرفتنی نیست، و تنها راهکار جهت استقلال کشور پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی است و همه مردم بایستی کمک کنند تا در پایان سال به هدفی که رهبر فرزانه انقلاب مشخص نموده اند دست یابیم.

 

انتهای پیام/