تجدید میثاق رئیس و کارکنان بهزیستی زرند با شهداء (+تصاویر)

در سومین روز از بزرگداشت هفته بهزیستی طهماسبی رییس بهزیستی زرند و جمعی از همکارانشان به همراه عرب رییس بنیاد شهید و چند تن از مسئولین با حضور در گلزار شهداء با غبار روبی و عطر افشانی گلزار در تجدید میثاق با آرمان های امام و شهداء به مقام ایشان ادای احترام نمودند.

 کارکنان اداره بهزیستی زرند با حضور در گلزار شهداء با غبار روبی و عطر افشانی گلزار در تجدید میثاق با آرمان های امام و شهداء به مقام ایشان ادای احترام نمودند.

 

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان زرند، در اولین ساعات از صبح سومین روز از هفته بهزیستی طی مراسمی گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس را مورد غبار روبی وعطر افشانی شد.

 

در این مراسم رییس اداره بهزیستی شهرستان زرند به همراه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین کارکنان ایشان با حضور در گلزار شهدای زرند قبور مطهر شهدای انقلاب ودفاع مقدس را مورد غبار روبی و عطر افشانی قرار دادند و ضمن نثار گل به مزار شهداء به مقام والای این عزیزان با قرائت فاتحه ادای احترام کردند و با آرمان های بلند امام راحل تجدید میثاق نمودند.

 

“وحید طهماسبی زاده” رئیس اداره بهزیستی زرند در این باره گفت: این مراسم با هدف قدردانی از مقام شامخ شهداء تجدید بیعت و با اهداف شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام خمینی (ره) و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.

 

 

وی افزود: برعهده نسل های آینده است تا رسالت شهداء را ادامه دهند و از این نهضت دفاع نمایند و امانتی که شهداء به انان سپرده اند را حفظ نموده و پرچم اسلام را به دست مبارک حضرتش بسپارند.

 

 

shohada-behzisty_01

shohada-behzisty_02

shohada-behzisty_03

 

انتهای پیام/