بی‌حجابی به تدریج سبب برداشتن عفاف در جامعه می‌شود

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در این شهر گفت: بی‌حجابی به تدریج سبب برداشتن عفاف در جامعه می‌شود و جامعه را به سوی حیوانیت سوق می‌دهد.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند گفت: بی‌حجابی به تدریج سبب برداشتن عفاف در جامعه می‌شود و جامعه را به سوی حیوانیت سوق می‌دهد.

 

Hejab-zarand-2

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در این شهر با گرامیداشت سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب و حمله رضاخان به تحصن کنندگان در مسجد گوهرشاد افزود: بیش از ۵ هزار انسان بیگناه به خاطر دفاع از حجاب و عفاف و پاکدامنی بانوان بزرگوار این سرزمین شهادت رسیدند.

 

وی افزود: رضاخان قلدر می‌خواست با برنامه‌های بی‌حجابی و برداشتن چادر از سر زنان این سرزمین با هدف بی‌عفتی و نابودی زن، شان و منزلت این سرزمین را نابود کند ‌تا دیگر شیرزنی همانند حضرت زینب (س) وجود نداشته باشد.

 

امام جمعه زرند گفت: زنان جامعه اسلامی ما با الگو گرفتن از حضرت زینب (س) فرزندانی را تربیت کردند که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل جان خود را فدای اسلام و قرآن کردند.

 

وی عنوان کرد: بی‌حجابی به تدریج سبب برداشتن عفاف در جامعه می‌شود و جامعه را به سوی حیوانیت سوق می‌دهد.

 

ابراهیمی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه یک امر ضروری و غیر قابل انکار دانست و افزود: امروز حکومت ما طرفدار حجاب اسلامی و قرآنی است و باید تلاشمان را برای حفظ و گسترش آن بیشتر کنیم.

 

“فاطمه انصاریان” مدیر حوزه علمیه خواهران زرند نیز با اشاره به اینکه خانواده در نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب نقش موثری دارد، گفت: خداوند ریشه حجاب و عفاف را در فطرت انسان قرار داده تا با به کارگیری آن به حیاتی مملو از سلامت و امنیت دست یابد.

 

وی مبارزه با نفس، کسب ارزش و احترام زن و آرامش روانی را از فواید حجاب و عفاف عنوان کرد و ادامه داد: حجاب به معنای محدود کردن فعالیت‌های اجتماعی زن نیست، بلکه زن می‌تواند با رعایت پوشش اسلامی‌ در جامعه حضوری فعال داشته باشد.

 

انصاریان با بیان اینکه حجاب گوهر بسیار با ارزشی است، افزود: آیا هیچوقت دیده‌اید که یک طلافروش در خیابان همانند دست فروشان بساط بر پا کند.

 

وی خاطرنشان کرد: بنابراین حجاب در جهان امروز به عنوان یک پرچم و نماد خودش را نشان می‌دهد و ارزش‌های درونی ما را نمایان می‌کند و باید گوهر درونی خود را با حجاب بیش از پیش حفظ کنیم.

 

انتهای پیام/