راهپیمایی روز حجاب و عفاف در ریحانشهر زرند برگزار شد

راهپیمایی حجاب و عفاف با شعار ‘من خانواده ام را دوست دارم’ عصر دوشنبه در ریحانشهر زرند برگزار شد.

راهپیمایی و همایش عفاف و حجاب بانوان ریحانشهر زرند برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، همزمان با سراسر کشور به مناسبت ۲۱ تیرماه روز ملی عفاف و حجاب جمعی از اهالی مردم انقلابی و متدین ریحانشهر زرند، امام جمعه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا ومسئولین اجرایی و بسیجیان حوزه مقاومت خواهران ریحانه النبی گردان کوثر وحلقه های صالحین خواهر با شعار حیا، عفت و غیرت، حافظ حریم خانواده از دفترستاد تا مصلی راهپیمایی نمودند.

 

خانم مرتضایی در این مراسم گفت: بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید.

 

استاد حوزه علمیه خواهران کرمان افزود: زنان با حجاب خود هم در تحکیم خانواده شخصی خود نقش دارند و هم در تحکیم خانواده دیگران، اما نقش آن ها در تحکیم خانواده خود، به این لحاظ است که اعتماد شوهر را به پاکی خود جلب می کنند. اما نقش آنها در تحکیم خانواده دیگران، مردان دیگر از تمتعات خارج از خانواده محروم می باشند لذا به همسران خود بیشتر توجه می کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت تحکیم بنیاد خانواده با رعایت حجاب اظهار داشت: از سوی دیگر رعایت پوشش اسلامی از سوی زنان در برابر مردان یکی از مولفه های سامان دهنده روابط سالم زن و مرد در اجتماع است و زنان را از صورت کسانی که خواسته یا نا خواسته رقیبانی در برابر همسر مردان قرار می گیرند و مردان را به خود و زیبایی های خود می خوانند، خارج می کند و جاذبه های همسران را برای یکدیگر و درون خانواده نگه می دارد و باعث پدید آمدن جاذبه های بیشتر همسران برای یکدیگر می شود و از این راه به استواری بنیان خانواده کمک می کند.

 

در پایان این مراسم به ۶۰نفر از خانم های شرکت کننده به قید قرعه چادر و کتاب حجاب و عفاف به آن ها اهدا شد.

 

 

Rooz-Hejab-Reyhanshahr_01

Rooz-Hejab-Reyhanshahr_02

Rooz-Hejab-Reyhanshahr_03

Rooz-Hejab-Reyhanshahr_05

 

انتهای پیام/  ترک زاده