جوانان باید از دستاوردهای ملی دفاع کنند

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند گفت: جوانان باید از دستاوردهای ملی ما که با قطره قطره خون شهیدان به دست آمده دفاع و حمایت کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند گفت: جوانان باید از دستاوردهای ملی ما که با قطره قطره خون شهیدان به دست آمده دفاع و حمایت کنند.

 

sadeghzadeh

 

به گزارش صدای زرند، “علی صادق‌ زاده” معاون فرماندار زرند در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان با اشاره به حضور و مشارکت جوانان در هشت سال دفاع مقدس از آرمان‌های نظام اظهار داشت: امروزه جوانان آگاه، بصیر و نخبه ایران در جهان می‌درخشند و همین جوانان مبتکر و نخبه بودند که ما را به خودکفایی رساندند.

 

وی یادآور شد: به عنوان نمونه برنامه هسته‌ای ایران موضوعی نبود که به سادگی بتوان به آن دست یافت، اما با وجود تمام محدودیت‌ها و مخالفت‌ها، دانشمندان جوان و نخبگان هسته‌ای این مرز و بوم به این فناوری عظیم دست یافته و موجب عزت و سربلندی این نظام شدند.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند بیان داشت: جوانان ما باید از دستاوردهای ملی ما که با قطره قطره خون شهیدان به دست آمده دفاع و حمایت کنند.

 

صادق‌ زاده خاطرنشان کرد: امیدواریم اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان بتوانند در شهرستان اقدامات عملی خوبی در راستای کمک به حل مشکلات جوانان انجام دهند

 

به گزارش صدای زرند در ادامه هر یک از اعضا به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در راستای ساماندهی امور جوانان شهرستان پرداخته و مقرر شد برای کمک به حل مشکلات جوانان، ادارات مربوطه با سازمان‌های مردم نهاد همکاری کنند.

 

همچنین مقرر شد دهیاران در زمینه اعلام نیاز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به جوانان برای اشتغال با سازمان فنی و حرفه‌ای همکاری لازم را به‌عمل آورند.

 

انتهای پیام/