دشمن درصدد تحریف ارزش‌ها و سبک زندگی اسلامی است

امام جمعه زرند گفت: امروز به ‌واسطه ماهواره و فضای مجازی که می‌تواند یک فرصت و یا تهدید باشد، دشمن به درون خانواده‌ها نفوذ کرده و درصدد تحریف ارزش‌ها و سبک زندگی اسلامی است.

 امام جمعه زرند گفت: امروز به ‌واسطه ماهواره و فضای مجازی که می‌تواند یک فرصت و یا تهدید باشد، دشمن به درون خانواده‌ها نفوذ کرده و درصدد تحریف ارزش‌ها و سبک زندگی اسلامی است.

 

Ebrahimi1

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه شهر زرند به عوامل تحکیم بنیان خانواده اشاره کرد و گفت: محبت، مهربانی و عطوفت، کم‌توقعی، ایجاد و تقویت محبت اهل‌بیت(ع) در خانواده‌ها، غیرتمندی و عفت‌ورزی و عمل کردن زن و شوهر به وظایف خود سبب تحکیم خانواده می‌شود.

 

وی افزود: امروز به ‌واسطه ماهواره و فضای مجازی که می‌تواند یک فرصت و یا تهدید باشد، دشمن به درون خانواده‌ها نفوذ کرده و درصدد تحریف ارزش‌ها و سبک زندگی اسلامی است.

 

امام جمعه زرند بیان کرد: والدین باید بر عملکرد و فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی نظارت کرده و جهت‌دهی صحیحی به آن داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه برخی والدین اطلاع ندارند که شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه چیست و فرزندانشان در این فضا چه می‌کنند، ابراز کرد: والدین باید بیش از پیش هوشیار باشند و به دوستان انتخابی فرزندانشان توجه ویژه‌ای داشته باشند، چرا که استفاده از فضای مجازی موجب از هم پاشیدن ۷ هزار کانون گرم خانواده شده است.

 

وی در ادامه آمریکا را دشمن اصلی ایران اسلامی دانست و افزود: خدا را شکر می‌کنیم که رهبری بیدار و آگاه داریم و همان طوری که مقام معظم رهبری بارها فرمودند به آمریکا نمی‌شود اعتماد کرد، مردم ولایتمدار ایران اسلامی هم به خوبی درک کرده‌اند که آمریکا همواره دشمن ایران اسلامی است و نمی‌شود به لبخند آنها اعتماد کرد.

 

امام جمعه زرند به بیان جنایات آمریکا و رژیم آل‌سعود، داعش و گروه‌های تکفیری اشاره کرد و افزود: در جنگ تحمیلی و به شهادت رساندن ۲۰۰ هزار نفر و مجروح کردن ۷۰۰ هزار نفر و جنایات در عراق، سوریه و یمن و کشته شدن هزاران نفر از مردم مسلمان از جنایات هیتلر و فرعون هم بدتر هستند، امروز جنگ بین اسلام ناب و اسلام آمریکایی است.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی اظهارکرد: به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی به یک درخت تنومند مبدل شده است.

 

امام جمعه زرند با اشاره به هشتم شوال، سالروز تخریب حرم و بارگاه‌های ائمه بقیع‌(ع) توسط وهابیت در سال ۱۳۴۴ هجری قمری خاطرنشان کرد: تخریب بارگاه ائمه اطهار(ع) نشانه عمق کینه و دشمنی وهابیت نسبت به اسلام ناب است و امروز آل‌سعود پیرو همین مذهب است.

 

انتهای پیام/