نماز عید سعید فطر در ریحانشهر زرند اقامه شد (+تصاویر)

نماز عید سعید فطر با حضور باشکوه مردم مومن و روزه دار به امامت حجت السلام مجتهدی امام جمعه ریحانشهر در مصلای ریحانشهر زرند اقامه شد.

نماز عید سعید فطر با حضور باشکوه مردم مومن و روزه دار در مصلای ریحانشهر زرند اقامه شد.

 

به گزارش صدای زرند، نماز عید سعید فطر در ریحانشهر زرند باحضور امام جمعه و مسئولین و مردم ولایت مدار ریحانشهر به امامت حجت السلام مجتهدی ساعت۷ صبح در مصلای نماز جمعه اقامه کردند تا یکبار دیگر ندای تکبیره الاحرام در فضای ملکوتی مصلای ریحانشهر بچیپد.

 

حجت السلام “اکبر مجتهدی” امام جمعه ریحانشهر در خطبه های نماز عید ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات مردم روزه داره به شما نمازگزاران ولایتمدار ریحانشهر، گفت: در عید بزرگ بندگی بخاطر یک ماه خودسازی و تهذیب نفس جشن می گیرند و خداوند بزرگ را بر این نعمت عظیم شکرگزاری می کنند.

 

وی گفت:شاید فطر، یادآور فطرت است یک ماه بندگی خالصانه، یک ماه زمزمه های عاشقانه، یک ماه نفس کشیدن در کوچه پس کوچه های عرفان، آنچنان روح را زلال می کند که پایش از زنجیر غفلت باز می شود و همچون روزهای نخستین کودکی که قدم زدن آموخته بود، شروع می کند به گام برداشتن.

 

امام جمعه ریحانشهر افزود: پرداخت زکات فطریه و کفارات و همچنین برنامه های جنبی فرهنگی و مذهبی از جلوه های مهم عبودیت در درگاه حضرت حق است.

 

Eyed-Fetr-95-Reyhanshahr_01

Eyed-Fetr-95-Reyhanshahr_02

Eyed-Fetr-95-Reyhanshahr_03

Eyed-Fetr-95-Reyhanshahr_04

 

انتهای پیام/