پیام تبریک مسئولین شهرستان زرند به مناسبت عید سعید فطر

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند، دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، حبیب الله خنجری فرماندار زرند و احمد محمدی شهردار زرند در پیام هایی جداگانه حلول ماه شوال وفرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند.

تعدادی از مسئولین شهرستان زرند طی پیام هایی جداگانه حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند.

eied-fetr

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند، دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، حبیب الله خنجری فرماندار زرند و احمد محمدی شهردار زرند در پیام هایی جداگانه حلول ماه شوال وفرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفتند.

 

در پیام حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند آمده است:

 

« صدای پای عید می‌آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلاتکلیف است که از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک‌ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست وشوی جان در نهر پاک رمضان است.

 

خوشا به حال آنان که عاشقانه به استقبال ضیافت الهی رفته، وجود خویش را با زمزمه‌های دعا و نوای دلنشین مناجات صفا دادند و با درک لیله‌القدر که بهتر از هزار ماه است راه سعادت و نیکبختی را پیش گرفتند و اینک با قلبی مطمئن به استقبال عید سعید فطر می‌روند.

 

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم مردم مؤمن و روزه ‌دار ایران اسلامی در ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن عید سعید فطر، عید پیروزی در جهاد اکبر و سرآغاز تحولات اساسی در زندگی خداجویان و پرهیزکاران را به مردم مومن و ولایتمدار شهرستان زرند تبریک عرض می‌کنم و مهم‌ترین دستاورد این ماه را حفظ وحدت و تقویت اراده جمعی همه مسلمانان برای خدمت رسانی به مکتب سعادت بخش اسلام می‌دانم.

 

سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ، تعجیل در امر ظهور حضرت ولی عصر(عج) و استقرار عدالت مهدوی در جهان، سر بلندی و عزت اسلام و مسلمین، قبولی عبادات روزه‌داران و حفظ معنویت در تمام ایام سال را از خداوند متعال مسئلت دارم. »

 

متن پیام تبریک حبیب الله خنجری فرماندار زرند:

 

« بسمه تعالی

 

رمضان ماه رحمت و مغفرت و ماه ضیافت الهی در میعادگاه فطر به پایان میرسد و جان های بیقرار و فطرت های پاک مشتاقان نعمت ، امیدواران ثواب و توبه کاران واقعی را از زنگارها زدود و جلالی دوباره بخشید.روز فطر پایان یک ماه و آغاز یک راه است. پایان ماه اشک‏ها و لبخندها، رحمت‏ها و انتظارها، عفوها و استغفارها، پایان هنگامه‏ های افطار، لحظه ‏های مناجات با خدا، و آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای بازیافتن خودِ گمشده انسان.

 

عید فطر روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان های پاک و بیدار است.  عید فطرتهای روشنی می باشد که پس از گذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می کنند. روزی است که انسان به فطرت پاک خود باز می‏گردد و به شکرانه این نعمت بزرگ و بی کران، به ستایش باری تعالی پرداخته و زنگار گناه را از آینه روشن قلب و جان  می زداید.

 

چه زیبا گفت امیر سخن، امیرالمؤمنین على(علیه السلام)فرمود: اى مردم! این روز شما روزى است که نیکوکاران در آن پاداش مى‏گیرند و زیانکاران و تبهکاران در آن مایوس و نا امید مى‏گردند و این شباهتى زیاد به روز قیامتتان دارد، پس با خارج شدن از منازل و رهسپار جایگاه نماز عید شدن به یاد آورید خروجتان از قبرها و رفتنتان را به سوى پروردگار، و با ایستادن در جایگاه نماز به یاد آورید ایستادن در برابر پروردگارتان را و با بازگشت‏به سوى منازل خود، متذکر شوید بازگشتتان را به سوى منازلتان در بهشت‏برین، اى بندگان خدا، کمترین چیزى که به زنان و مردان روزه‏دار داده مى‏شود این است که فرشته‏اى در آخرین روز ماه رمضان به آنان ندا میدهد و میگوید: «هان!بشارتتان باد، اى بندگان خدا که گناهان گذشته‏تان آمرزیده شد، پس به فکر آینده خویش باشید که چگونه بقیه ایام را بگذرانید.»

 

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور زیبا و غرور آفرین همشهریان خداجوی در راهپیمایی روز قدس فرارسیدن این عید سعید را صمیمانه به همشهریان عزیز تبریک عرض می نمایم و امیدوارم دعاهای شما مومنان در این ماه با عنایت ویژه ی حضرت ولی عصر عج ا… تعالی فرجه الشریف به هدف اجابت و استجابت برسد. »

 

مهندس احمد محمدی شهردار زرند هم با پیام زیر ، عید سعید فطر را تبریک گفت:

 

« بسم الله الرحمن الرحیم

 

اللهُمَ اَهلِِ الکِبریاء والعَظَمَه و ….

 

صدای پای عید می آید و دل مؤمن بر سر دو راهی عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است . از آمدن آن یک شادمان باشد یا از رفتن این یک محزون ؟ عید فطر پاک ترین و عید ترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.

 

خدای سبحان را شاکریم که فرصتی عطا فرمود تا رمضانی دیگر را بر آستان کبریاییش سجده گذاریم و دست دعا بر عرش ملکوتیش برآریم و طلب رحمت نماییم تا در پناه قرب حضرتش مسیر رستگاری را بپیماییم.

 

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمین به ویژه شما مردم  ولایت مدارشهرستان زرند که صیام هر روز را به امید لحظات ملکوتی افطار و هر شامگاه را به شوق سیراب شدن از فیض سحرگاه به پایان رسانده اید، تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم نیازها و نجواهای خالصانه مهمانان حضرت دوست که در کوچه های سبز کلمات وحی، مفهوم آیینه و قدر را دریافته اند با عنایت ویژه ی حضرت ولی عصر عج ا… تعالی فرجه الشریف به هدف اجابت و استجابت برسد. »

 

متن پیام تبریک عید سعید فطر دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی:

 

« ماه رمضان، ماه نزول قرآن، به پایان رسید.

 

خوشا به حال آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند و با روحی نو دوباره متولد می شوند.

 

 پروردگار را سپاس و ستایش می گوییم که توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در تقدیرمان قرار داد و فرصتی فراهم کرد تا به آرامشی روحانی دست یابیم.

 

از طرف خود و همکارانم در مجمع نمایندگان استان کرمان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید بزرگ سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همه مسلمین جهان، از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می نماید.»

 

انتهای پیام/