پیام تبریک فرماندار زرند به مناسبت روز شهرداری و دهیاری

خنجری فرماندار زرند با صدور پیامی، فرا رسیدن ۱۴ تیرماه “روز شهرداری و دهیاری” را تبریک گفت.

فرماندار زرند با صدور پیامی، فرا رسیدن ۱۴ تیرماه “روز شهرداری و دهیاری” را تبریک گفت.

 

Khanjari

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند با صدور پیامی، ۱۴ تیر ماه روز شهرداری و دهیاری را به دست اندرکاران مدیریت شهری و روستایی سطح شهرستان زرند تبریک و تهنیت گفت.

 

متن پیام تبریک بدین شرح است:

 

«بی شک از اهداف نامگذاری ۱۴ تیرماه به عنوان روز “شهرداری و دهیاری”  می توان از آشنایی  آحاد جامعه با عملکرد و خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نام برد که اغلب از دید مردم پنهان می ماند. همچنین  توجه برنامه‌ریزان، سیاست‌گذاران و تصمیم گیرندگان به اهمیت جایگاه مدیریت شهری و روستایی نیز یکی دیگر از اهداف این نامگذاریست.

 

خدمات خالصانه فعالان این عرصه را  ارج می نهیم که به صورت شبانه روزی برای توسعه، پیشرفت و آبادانی شهر ها و روستاها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی ورزند و بی شک هر خدمتی که در جهت رفاه حال مردم صورت پذیرد موجب خشنودی خداوند متعال قرار می گیرد و قطعا” در اذهان ماندگار خواهد شد.

 

اینجانب تقارن این روز را با ایام پایانی ماه غفران و رحمت الهی به فال نیک گرفته و ضمن تبریک این روز به فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی از مردم خداجوی شهرستان شهید پرور زرند می خواهم تا خدمت گذاران خود را از دعای خیرخود محروم نفرمایند و بدانند اگر همکاری آنها با تلاشگران صحنه خدمات شهری و روستایی نباشد هرگز شاهد آبادانی دیارمان نخواهیم بود.چرا که هرچه ارتباط بین مردم و شهرداری ها ودهیاری ها قوی تر و مستحکم تر باشد توفیقات در عرصه خدمت رسانی بیشتر خواهد بود.

 

فرارسیدن این روز را به همه فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک عرض می نمایم.»

 

انتهای پیام/