شدیدترین دشمنان مسلمین صهیونیست ها هستند / آیا مسئولین واقعا نمی دانند که معادن سنگ آهن جلال آباد جز بخش یزدان آباد است

نماز جمعه روز قدس یزدان آباد در مصلی نماز جمعه این بخش و به امامت حجت الاسلام والمسلمین سهرابی برگزار شد.

نماز جمعه روز قدس یزدان آباد در مصلی نماز جمعه این بخش و به امامت حجت الاسلام والمسلمین سهرابی برگزار شد.

Sohrabi-Emamjome-yazdanabad


به گزارش خبرنگار صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین “علیرضا سهرابی” در خطبه‌های نماز جمعه یزدان آباد اظهار داشت: امروز همه مردم بخش یزدان آباد با همه گرایش های سیاسی در صحنه حاضر و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند که از تمامی شما که با زبان روزه در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده اید تقدیرمی کنم.

 

وی افزود: اکنون اسرائیل خصومت و ظلم خود را به اوج رسانده و همین سرآغاز شکست قطعی این رژیم پوشالی است.

 

سهرابی بیان داشت: شدیدترین دشمنان مسلمین همین صهیونیست ها هستند اما دشمنان مسلمین و جبهه مقاومت آرزوی واهی خود را به گور خواهند برد زیرا امروز قدرت اسلام و مقاومت لرزه بر اندام رژیم غاصب اشغالگر قدس انداخته است.

 

ایشان اظهار داشت: ما باید سخنان امام را نصب العین خود قراردهیم و اگر ما دیدیم دشمنانمان به ما لبخند می زنند بدانیم کاری کردیم که آنها را خوشحال کردیم.

 

امام جمعه یزدان آباد در ادامه افزود: دنیای کفر بداند که مردم فهیم جهان اسلام با قدرت از جبهه مقاومت و حزب الله سرفراز لبنان در اقصی نقاط جهان با قدرت دفاع خواهدکرد.

 

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه گفت: صنعت و معدن باید بیشتر به فکر شهرهای اطراف باشد. در حال حاضر آب برق زمین و… متعلق به بخش یزدان آباد است اما متاسفانه معادن این بخش بسیار کم لطفی کردند که من از مسولین بخش می خواهم گلایه مردم را منعکس کنند.

 

سهرابی اظهار داشت: معاون وزیر معدن که در بخش حضور پیدا کردند نمی دانستند معادن جز بخش یزدان آباد می باشد آیا مسئولین واقعا نمی دانند که معادن سنگ آهن جلال آباد جز بخش یزدان آباد است.

 

امام جمعه یزدان آباد در پایان گفت: امیدوارم مسئولین دولتی حق طبیعی مردم ما را مدنظر قرار بدهند و از حق الناس و تضییع حق مسلم مردم بخش یزدان آباد جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام/ ابراهیم ایزدی یزدان آبادی