برنامه ریزی شهرداری زرند برای ۵۰۰هزار مترمربع آسفالت در سال۹۵ / آسفالت نیاز اصلی و درخواست اولیه مردم زرند

مهندس محمدی از برنامه ریزی شهرداری زرند برای آسفالت ۵۰۰هزار مترمربع از خیابان ها و معابر سطح شهر زرند در سال ۹۵ خبر داد.

مهندس محمدی از برنامه ریزی شهرداری زرند برای آسفالت ۵۰۰هزار مترمربع از خیابان ها و معابر سطح شهر زرند در سال ۹۵ خبر داد.

 

Asfalt_Zarand_564101

 

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شهرداری زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در دیدار صمیمی با نیروهای فنی و مهندسی (بخش آسفالت) از آسفالت به عنوان نیاز اصلی و درخواست اولیه مردم زرند خبر داد و گفت: آسفالت در مرحله اول تنها به عنوان رفع نیاز اولیه شهروندان نمی باشد بلکه در روحیه نشاط، سلامت، ترافیک، اعصاب و روان و… نیز تاثیر مستقیمی دارد.

 

وی گفت: بیش از ۸۰درصد از مراجعه کنندگان به شهرداری در مرحله اول بحث رفع مشکل آسفالت معابر خود را دارند که این امر با حمایت و همراهی همه پرسنل شهرداری به خوبی در حال اجرا شدن می باشد.

 

محمدی در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت های نیروهای بخش آسفالت شهرداری گفت: شما به عنوان سربازان و افسران جبهه اقتصادی هستید که برزای رفع مشکلات شهروندان گام برمی دارید و باید خوشحال باشیم که خوداوند چنین نعمتی را که خدمت کردن به مردم و شهروندان می باشد را نصیب ما کرده است.

 

وی گفت: خوشحالیم که بگوئیم کلیه درخواست های ما در بخش آسفالت در حال تحقق یافتن هستند و آسفالت بیش از ۱۳۰هزار مترمربع آسفالت در سطح شهر دلیل بر این ادعای ما می باشد اما با همه این تفاصیر برای امسال بیش از ۵۰۰هزار مترمربع اسفالت معابر در نظر گرفته ایم.

 

شهردار زرند از صرفه جوئی بیش از ۴۰میلیارد ریالی شهرداری در بخش آسفالت خبر داد و گفت: با همت و تلاش نیروهای شهرداری و استفاده از امکانات و تجهیزات خود شهرداری و قطع دست پیمانکاران آسفالت کاری را که هیچ کس جرات انجام دادنش را نداشته است در شهرداری به ثمر نشانده ایم.

 

وی از آمادگی شهرداری برای شرکت در مناقصه های عمرانی خصوصاً در بخش آسفالت خبر داد و گفت: باید از امکانات و تجهیزات داشته شده به نحوی استفاده نمائیم که در مرحله اول صرف و صلاح شهرداری و نیروها در آنها دیده شده باشد.

 

محمدی از اخذ وام ۱۲ میلیارد ریالی توسط شهرداری نیز خبر داد و گفت: سعی داریم با اخذ این وام کارخانه آسفالت شهرداری را بهینه و ساماندهی نمائیم.

 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با استفاده از امکانات و تجهیزات ممکن بتوانیم سطح پخش آسفالت را در سطح شهر به بالاترین حد خود برسانیم.

 

انتهای پیام/