نشست مودت فرماندهان حوزه و پایگاه های بسیج شهرستان زرند برگزار شد (+تصاویر)

همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، نشست مودت فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان زرند با حضور مسئولین و جمع کثیری از بسیجیان به همراه خانوده در محل حسینه ثارالله سپاه زرند برگزار شد.

همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، نشست مودت فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان زرند با حضور مسئولین و جمع کثیری از بسیجیان به همراه خانوده در محل حسینه ثارالله سپاه زرند برگزار شد.

 

neshast-basij_02

به گزارش صدای زرند، همزمان با پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن و ضیافت الهی و فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) نشست مودت فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان زرند با حضور مسئول دفتر  نمایندگی ولی فقیه، دادستان و رئیس دادگستری، فرمانده سپاه ناحیه زرند و جمع کثیری از بسیجیان سلحشور به همراه خانوده در محل حسینه ثارالله سپاه زرند برگزار گردید.

 

سرهنگ “عبدالمجید زمانی” فرمانده سپاه ناحیه زرند ضمن عرض خیر مقدم و تبریک میلاد خجسته امام حسن مجتبی (علیه السلام) هدف از برگزاری نشست مودت را ایجاد انس و الفت هر چه بیشتر بین فرماندهان پایگاه ‏های بسیج شهرستان و تقدیر از خانواده‏ های آنان بیان نمود.

 

وی بسیاری از مشکلات جامعه امروز را نشأت گرفته از الگو قرار دادن تفکر و زندگی غربی و نیز استفاده از ماهواره ها عنوان کرد وگفت: دشمنان، جوانان ما را در خط مقدم مورد تهاجم فرهنگی قرار داده اند و شبکه های ماهواره ای یکی از مهمترین سلاح دشمن برای تهاجم فرهنگی است.

 

زمانی افزود: حضور ماهواره ها در خانواده و ترویج فرهنگ و زندگی پوچ غربی از عوامل تزلزل در بینان خانواده است.

 

وی گفت: از فرماندهان پایگاه های مقاومت میخواهم با الگو قرار دادن زندگی ائمه اطهار (ع) و حمایت از قداست خانواده، جامعه را به سمت و سوی ارزش های انسانی و الهی سوق دهند.

 

فرمانده سپاه ناحیه زرند تصریح کرد: با یاری گرفتن از قرآن و توجه و عمل به سیره اهل بیت (علیه السلام) بویژه در تربیت فرزندان، میتوان جامعه به سمت سعادت و خوشبختی هدایت نمود.

 

وی با شاره به ماموریت های بسیج در سال جدید گفت: اصلی ترین ماموریت بسیج در سال جدید معنویت افزایی و بصیرت افزایی و کیفی سازی برنامه های بسیج خواهد بود.

 

زمانی اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه های مهم بسیج حضور پررنگ در برنامه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و بصیرتی خصوصا مناسبت های دفاع مقدس، هفته بسیج، مذهبی، ملی و همایش های بزرگ بسیج خواهد بود.

 

ایشان تصریح نمود: برگزاری یادواره های شهدا، یکی از مواردی است که در الگو سازی برای جوانان بسیار حائز اهمیت ماست و  فرماندهان پایگاه ها باید با اشرافیت کامل و با هماهنگی سپاه نسبت به برگزاری یادواره های شهداء با مشارکت اقشار مختلف جامعه اقدام نمایند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرند در پایان با اشاره به اینکه فرماندهان و مسئولان پایگاه‌ها سربازان خط مقدم جبهه‌های فرهنگی،اجتماعی، اقتصادی و حتی نظامی در صورت لزوم هستند، افزود: باید برنامه‌های متعدد فرهنگی، سیاسی برای بروز نگه‌داری اطلاعات منطقه تحت نظارت خود داشته باشند تا شاهد رشد بیشتر خدمات بسیج و بسیجیان به جامعه باشیم.

 

لازم به ذکر است این آئین باشکوه، با اجرای چندین برنامه فرهنگی، هنری و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، با ضیافت افطاری و صرف شام همراه بود.

 

neshast-basij_01

neshast-basij_04

neshast-basij_05

 

انتهای پیام/ اکبر ابراهیمی زرندی