ضرورت اجرای مصوبات جلسات کمیته جامعه ایمن زرند

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند گفت: مصوبات جلسات کمیته جامعه ایمن باید کارشناسی شده باشند تا بتوانیم آنها را پیگیری کرده و به مرحله اجرا برسانیم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند گفت: مصوبات جلسات کمیته جامعه ایمن باید کارشناسی شده باشند تا بتوانیم آنها را پیگیری کرده و به مرحله اجرا برسانیم.

 

sadeghzadeh2

 

به گزارش صدای زرند، “علی صادق‌ زاده” امروز در جلسه کمیته جامعه ایمن شهرستان زرند اظهار داشت: کمیته جامعه ایمن، یک تیم متشکل از نمایندگان تمام ادارات در سطح شهرستان است.

 

وی بیان داشت: اعضای این کمیته با همفکری و همکاری نزدیک و با جلب مشارکت مردم، مسؤول تأمین حفظ ایمنی جمعیت زیر پوشش خود هستند و هدف از تشکیل این کمیته حفظ جان و سلامت انسان‌ها از نظر شرعی و اخلاقی است.

 

صادق‌زاده ضمن تشکر از تلاش همه اعضا در راستای ایمن‌سازی جامعه گفت: امید است با همکاری، مشارکت و همت ادارات و نهادهای مربوطه، جامعه‌ای بی‌خطر و ایده‌آل در شهرستان داشته باشیم، زیرا تحقق اهداف این کمیته منوط به همکاری و هماهنگی تمام دستگاه‌های مؤثر است.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند عنوان کرد: مصوبات جلسات کمیته جامعه ایمن باید کارشناسی شده باشند تا بتوانیم آنها را پیگیری کرده و به مرحله اجرا برسانیم.

 

به گزارشصدای زرند، در این جلسه مقرر شد با توجه به خطرناک بودن جاده کنار نیروگاه، عبور کامیون‌ها از مسیر چهارراه شهرک شهید باهنر به سمت پل زغال‌شویی ممنوع شود و شهرداری موظف به رفع نقص سیستم برق‌رسانی و روشنایی بوستان شهدا شد.

 

شهرستان زرند تنها نماینده دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان برای پیوستن به سازمان جهانی جوامع ایمن است که مدل جامعه ایمن در این شهرستان به طور رسمی از سال ۸۳ پیاده‌سازی شد و در این راستا جلسات و اقدامات متعددی انجام شده که نتیجه آن ارتقای فرهنگ ایمنی مردم و کاهش سوانح و حوادث است.

 

انتهای پیام/