هدف دشمن از بین بردن توانمندی های ایران است

امام جمعه زرند گفت: هدف دشمن از بین بردن توانمندی های ایران است و آمریکا سابقه ‌ای جز جنایت، آدم کشی، غارت و غیره ندارد.

امام جمعه زرند گفت: هدف دشمن از بین بردن توانمندی های ایران است و آمریکا سابقه ‌ای جز جنایت، آدم کشی، غارت و غیره ندارد.

 

Ebrahimi1

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زرند با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد برجام، افزود: اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند ‘اگر دشمن برجام را پاره کند ما آن را آتش می‌ زنیم’ نشان از این دارد که در صورت بدعهدی دشمن ما قاطعانه و با قدرت هرچه تمام با آنها برخورد می کنیم.

 

وی همچنین به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد معضل بیکاری و اوضاع اقتصادی کشور اشاره و تصریح کرد: دولتها آنطوری که می بایست در این زمینه کاری انجام نداده و رکود و بیکاری نتیجه کم کاری آنها بوده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: سازمان ملل با خارج کردن نام رژیم کودک کش آل سعود از لیست سیاه ناقضان حقوق کودکان به دلیل فشارهای وارده، رسوایی بزرگ تاریخ را به نام خود رقم زد.

 

وی تاکید کرد: جنایات رژیم آل‌ سعود در منطقه و کشتن ۹ هزار انسان و آواره کردن ۹۰۰ هزار نفر از مردم یمن قابل چشم‌ پوشی نیست.

 

امام جمعه زرند به وضعیت بحرانی کم آبی در شهرستان زرند نیز اشاره کرد و گفت: صرفه‌ جویی در مصرف آب جز مسائل شرعی و دینی شیعیان محسوب می‌ شود.

 

وی عنوان کرد: حیات موجودات به آب بستگی دارد لذا مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند و کمبود آب را جدی بگیرند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: صرفه ‌جویی در مصرف آب جز مسائل شرعی و دینی شیعیان محسوب می‌شود.

 

وی با اشاره به مشکلات شبکه های اجتماعی نیز گفت: متاسفانه از طریق شبکه های مجازی بیش از ۶ هزار خانوار ایرانی از هم پاشیده اند که باید بسیار هوشیار باشیم.

 

انتهای پیام/