جوابیه شهرداری زرند بابت انتشار یک خبر در صدای زرند

در پی انتشار خبری تحت عنوان عنوان « عدم روشنائی پارک شهید زرند و عدم وسائل بازی در پارک شهرک ولایت ۱ » روابط عمومی شهرداری زرند با ارسال جوابیه ای نسبت به انتشار این خبر واکنش نشان داد.

به گزارش صدای زرند، در پی انتشار خبری تحت عنوان عنوان « عدم روشنائی پارک شهید زرند و عدم وسائل بازی در پارک شهرک ولایت ۱ » روابط عمومی شهرداری زرند با ارسال جوابیه ای نسبت به انتشار این خبر واکنش نشان داد.

 

جوابیه

در پی درج مطلبی تحت عنوان عدم روشنائی پارک شهید زرند و عدم وسائل بازی در پارک شهرک ولایت ۱ در یکی از سایت های زرند، شهرداری زرند جوابیه خود را جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع شهروندان می رساند.

 

۱- بوستان شهدا که یکی از وسیع ترین بوستان های استان می باشد از بسیاری از جهات احتیاج به بازسازی و احیا مجدد دارد که سازمان پارک طی برنامه ای مدون از اردیبهشت امسال اقدام به رفع این موارد نموده است، برای این کار در فاز اول ساخت بوستان کودک و آماده سازی پارک جنگلی را در دستور کار قرار داده است، با پذیرش مشکلات عدیده ای که در سیستم روشنایی این بوستان وجود دارد که نشان دهنده مستهلک بودن آن است این سازمان قصد دارد با همکاری مشاور متخصص در فاز دوم به این موضوع رسیدگی نماید، در حال حاضر نیز با خرید تجهیزات مورد نیاز در زمینه روشنایی به همشهریان همت گمارده ایم، لیکن سرقت کابل ها، لامپ ها و استفاده غیر مجاز از انشعابات (که فقط در هفته سه مرتبه لامپ های سرویس های بهداشتی تعویض می شوند) بیشترین ضربه را به این بخش وارد آورده است.

 

۲- با تاکید شهردار محترم در زمینه خرید وسایل بازی استاندارد و موافقت ایشان با تامین مالی این مورد به زودی سه دستگاه پلی اتیلن به بوستان ها افزوده خواهند شد.

 

روابط عمومی شهرداری زرند

 

انتهای پیام/