محافل انس با قرآن سبب ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می شود/ رایزنی برای پخش جزء خوانی قرآن در شهر زرند از صدا و سیما

خنجری فرماندار زرند در جلسه هماهنگی محافل قرآنی این شهرستان، گفت: محافل انس با قرآن سبب ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می شود.

خنجری فرماندار زرند گفت: محافل انس با قرآن سبب ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می شود.

 

جلسه هماهنگی محافل قرآنی

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در جلسه هماهنگی محافل قرآنی این شهرستان با اشاره به  پیشینه مذهبی شهرستان زرند، افزود: نمونه بارز این مطلب را ترویج فرهنگ قرائت قرآن در جلسات خانگی نام برد.

 

وی با بیان اینکه محافل انس با قرآن سبب ترویج فرهنگ قرآنی می شود، گفت: در خصوص اشاعه فرهنگ قرآن و کلام وحی الهی باید تمام ادارات، نهادها و سازمان ها فعال باشند.

 

خنجری اظهار کرد: اگر بخواهیم جامعه ای سالم داشته و از آسیب های اجتماعی در امان باشیم، باید به معانی و معارف قرآنی عمل کنیم، زیرا کسی که به قرآن عمل کند به فکر گناه و آلودگی نخواهد بود.

 

فرماندار زرند با بیان اینکه قران موجب سعادت و خوشبختی ما در دنیا و آخرت خواهد شد، گفت: محافل انس با قرآن کریم که قرار است در ماه مبارک رمضان برگزار گردد، در طول سال نیز ادامه داشته باشد.

 

وی به ذکر خاطراتی از اعجاز قرآن در طول اسارت پرداخت و اظهار داشت: ۹۰ درصد اسراء در زمان جنگ تحمیلی از طریق انس با قرآن و توسل به آن از دام بلا نجات یافتند، حتی کسانی بودند که بدون داشتن سواد، قرآن خوان شدند.

 

 

رایزنی برای پخش جزء خوانی قرآن در شهر زرند از صدا و سیما مرکز کرمان

 

حجت الاسلام “اکبر سلطانی” رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند در خصوص انس با قرآن کریم و برکات و کرامات آن سخنانی بیان داشت و عنوان کرد: بحث مهجوریت قرآن را حتی به کمترین اندازه بایستی کاهش داده و فرهنگ انس با قرآن را ترویج دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه جزء خوانی قرآن در شهرستان های بم و رفسنجان از صدا و سیمای استان کرمان پخش می شود، افزود: در خصوص پخش جزء خوانی در شهرستان زرند نیز با صدا و سیمای مرکز کرمان رایزنی گردد.

 

لازم به ذکر است، محافل انس با قرآن در شهرهای خانوک و ریحانشهر و همچنین روستاهای بهاءآباد، روح آباد، آب پنگوئیه، باب تنگل، چاهکین و سربنان در ایام ماه پرخیر و برکت رمضان برگزار می گردد.

 

انتهای پیام/