برنامه های «شب های معرفت» در پارک شهید زرند برگزار می شود

منصوری مسئول اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری زرند از برگزاری برنامه های «شب های معرفت» در پارک شهید زرند خبر داد.

مسئول اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری زرند از برگزاری برنامه های «شب های معرفت» در پارک شهید زرند خبر داد.

 

shab-ramazan-zarand

 

به گزارش صدای زرند، “سجاد منصوری” مسئول اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری زرند با اعلام این خبر، اظهار کرد: شهرداری زرند در راستای اجرای برنامه های فرهنگی خود در طی سال جاری با محوریت گروه تبلیغی بیان اقدام به برگزاری کلبه های معرفت در پارک شهید نموده است.

 

مسئول اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری زرند به نقش جوانان و اهمیت جایگاه آنها در جامعه اشاره کرد و تصریح نمود: یکی از اهداف شهرداری تعامل با تشکل های فرهنگی و مذهبی شهر در راستای تولید برنامه های فاخر در این حوزه می باشد.

 

وی تصریح کرد: با همت خانه نجوم و گروه تبلیغی بیان هر شب رصد ستارگان و کسب علم نجوم را در پارک شهید خواهیم داشت و شهروندان می توانند با مراجعه به این پارک از این برنامه ها استفاده نمایند.

 

منصوری از برگزاری برنامه معنوی ضیافت شهداء با همکاری موسسه میثاق با شهیدان فاطمی و در جوار حرم شهدای گمنام خبر داد و گفت: خیمه های معرفت پاسخگویی به شبهات دینی طب سنتی و اسلامی و برگزاری برنامه های با محوریت ایجاد شور و نشاط در بین کودکان از طریق بازی های میدانی مهیج با محتوای اقتدار اسلامی از دیگر برنامه های شب های پر فضیلت ماه مبارک رمضان در بوستان شهداء می باشد.

 

انتهای پیام/