نمایشگاه کتاب و قرآن در زرند گشایش یافت

نمایشگاه کتاب و قرآن، امروز (دوشنبه) با حضور جمعی از مسئولان و مردم زرند در این شهرستان گشایش یافت.

 نمایشگاه کتاب و قرآن، امروز (دوشنبه) با حضور جمعی از مسئولان و مردم زرند در این شهرستان گشایش یافت.

 

ketab56654_df23466

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب و قرآن در این شهرستان گفت: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت ماه بهار قرآن و به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در کنار نشر فرهنگ و تعالیم قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه، بخصوص نوجوانان و جوانان افتتاح شده است.

 

وی افزود: نمایشگاه کتاب و قرآن زرند در قالب پنج غرفه و با بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب در هزار عنوان با موضوع های علوم قرآنی، اجتماعی، کودکان و دین برپا شده است.

 

وی اظهار کرد: کتاب های موجود در نمایشگاه کتاب و قرآن زرند از انتشارات قم و تهران تهیه شده و با ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف به علاقه مندان عرضه می شود.

 

وی همچنین هدف از برپایی این نمایشگاه را دسترسی آسان شهروندان به کتاب های مورد نیاز در حوزه علوم قرآنی، انس بیشتر جوانان و نوجوانان با مسائل دینی و گسترش فرهنگ معنویت در جامعه عنوان کرد.

 

فرماندار زرند تنها راه رستگاری و هدایت بشر به سوی پیشرفت و تعالی را عمل به کلام وحی عنوان و اظهار کرد: امروز دشمنان با هجمه های مختلف، قصد ضربه زدن به دین اسلام را دارند.

 

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه های مذهبی در قالب عرضه فروش محصولات متنوع دینی از جمله قرآن و ادعیه و بسته های فرهنگی یکی از موثرترین راه های مبارزه با جنگ نرم دشمنان است.

 

نمایشگاه کتاب و قرآن شهرستان زرند از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان صبح و عصر آماده بازدید علاقه مندان است.

 

انتهای پیام/