ضریب امنیتی در زرند بالا است

فرماندار زرند گفت: ضریب امنیتی در این شهرستان بالا است، اما باید دقت نظر بیشتری در زمینه نکات امنیتی و حفاظتی در مؤسسه‌های مالی صورت گیرد.

خنجری فرماندار زرند گفت: ضریب امنیتی در این شهرستان بالا است، اما باید دقت نظر بیشتری در زمینه نکات امنیتی و حفاظتی در مؤسسه‌های مالی صورت گیرد.

 

komision-serghat

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب‌ الله خنجری” در نشست اعضای کمیسیون پیشگیری و مقابله با جرم سرقت این شهرستان با رؤسای بانک‌ها، صندوق‌ها، مؤسسه‌های مالی و اعتباری و پست بانک‌های این شهرستان اظهار داشت: ضریب امنیتی در این شهرستان زرند بالا است اما باید دقت نظر بیشتری در زمینه نکات امنیتی و حفاظتی در مؤسسه‌های مالی صورت گیرد.

 

وی بیان کرد: با توجه به برگزاری این جلسه در ابتدای سال و با توجه به بازرسی‌های انجام شده در سال ۹۴، مواردی پیرامون نکات امنیتی و حفاظتی مشاهده شده است که انتظار می‌رود رؤسای بانک‌ها در راستای رفع نواقص و مشکلات نهایت اهتمام را داشته باشند.

 

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی شهرستان زرند با بیان اینکه بحث سرقت از بانک‌ها یکی از آیتم‌های مهم امنیتی شهرستان به‌شمار می‌رود، اظهار کرد: با توجه به صنعتی شدن و توسعه روزافزون شهرستان زرند در سال‌های اخیر و مهاجرپذیری ناشی از این پدیده، نیاز به دقت در این زمینه بیش از پیش احساس می‌شود.

 

مجید پورسلطانی در ادامه ضمن بیان موارد و مشکلاتی که می‌تواند منشأ بروز سرقت در بانک‌های شهرستان شود، خواستار اقدام عاجل در این زمینه شد.

 

محمد قاسمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان زرند نیز به ذکر پیشنهادی در ارتباط با راه‌اندازی صندوق امانات در شهرستان پرداخت تا افراد با خیال آسوده پول، طلا و اشیاء قیمتی خود را در آنجا نگهداری کنند.

 

انتهای پیام/