۱۳ فروشگاه مجری طرح فروش فوق‌العاده رمضان در زرند

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت زرند گفت: تعداد ۱۳ فروشگاه مواد غذایی در نواحی مختلف شهر برای اجرای طرح فروش فوق‌العاده در ماه مبارک رمضان تعیین شده‌اند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت زرند گفت: تعداد ۱۳ فروشگاه مواد غذایی در نواحی مختلف شهر برای اجرای طرح فروش فوق‌العاده در ماه مبارک رمضان تعیین شده‌اند.

 

bazdid-foroshkahe

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب‌ الله خنجری” فرماندار زرند به همراه مهدی باصره سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بعد از ظهر امروز از فروشگاه‌های مجری طرح فروش فوق‌العاده ماه مبارک رمضان بازدید به عمل آوردند.

 

فرماندار زرند در حاشیه این بازدید با بیان اینکه سعی شده اقلام پرمصرف خانوار در این سبد گنجانده شود، گفت: در سال‌های گذشته نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در ایامی که مردم خرید بیشتری داشتند از جمله روزهای پایانی سال و ایام قبل از ماه مبارک برای حمایت از مصرف‌کننده برگزار می‌شد که کارایی و اثربخشی لازم را نداشت و نمی‌توانست رضایت مصرف کنندگان را به همراه داشته باشد.

 

وی افزود: نمایشگاه‌ها به دلیل ارائه کالاهای با کیفیت پایین، چینش نامناسب کالاها و ارائه کالاهای با تاریخ مصرف محدود مشکلاتی را برای مردم به وجود می‌آوردند.

 

“مهدی باصره” سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت زرند گفت: تعداد ۱۳ فروشگاه مواد غذایی اعم از عمده‌فروش و خرده‌فروش و چندین فروشگاه گوشت قرمز در نواحی مختلف شهر برای اجرای این طرح تعیین شده‌اند.

 

وی افزود: اقلام این بسته شامل برنج، روغن، قند و شکر و دیگر غذاهای پرمصرف به قیمت ۱۰۰ هزار تومان است که با تخفیف مناسب در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 

باصره بیان کرد: طرح مذکور از ۱۶ خرداد ماه جاری اجرایی شده و هیچ فروشنده‌ای حق ندارد کالاها را به قیمتی بالاتر ازقیمت مصوب بفروشد و نظارت و کنترل‌های مورد نیاز در این زمینه صورت می‌گیرد.

 

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت زرند افزود: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره ۱۲۴ یا تلفن ۳۳۴۳۷۲۷۲ واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف تماس بگیرند تا در نخستین فرصت اقدام لازم صورت پذیرد.

 

انتهای پیام/