فعالیت مشاوره های قبل ازدواج در زرند الزامی است

فرماندار زرندبا بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد امار طلاق مربوط به مواد مخدر است بر ضرورت راه اندازی یا فعال شدن مشاوره قبل از ازدواج تاکید کرد.

فرماندار زرند با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد امار طلاق مربوط به مواد مخدر است بر ضرورت راه اندازی یا فعال شدن مشاوره قبل از ازدواج تاکید کرد.

 

shora-farhangi

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” در جلسه شورای فرهنگ عمومی زرند با بیان اینکه برنامه های فرهنگی شهرستان باید سیاستگذاری شود و چند کارگروه در زیرمجموعه شورای فرهنگی تشکیل شود تا به بهره وری مطلوب برسیم، خواستار تشکیل کمیته های مختلف برای سامان دهی برنامه های فرهنگی و کمیته ویژه اسیب شناسی فرهنگی شد.

 

وی  اظهار داشت: روحانیون و مبلغین در بحث آسیبهای اجتماعی و آگاه سازی نقش بسیار بسزایی می توانند داشته باشند.

 

فرماندار زرند توانمندسازی نیروهای فرهنگی، برگزاری مستمر جلسات شورای فرهنگ عمومی، حضور روحانیون در اجرای برنامه ها و تقسیم کار را از اولویت های فرهنگی شهرستان برشمرد.

 

حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند با اشاره به ماه پر برکت رمضان بر بهرمندی از فیوضات این ماه تاکید کرد و اظهار داشت: گسترش فرهنگ قران آسیب پذیری انسان را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان حفظ می کند.

 

وی گفت: اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری عنوان نمودند در شعار امسال شامل همه ما در هر سطح و مقام و موقعیتی هست، لذا همه باید کوشا باشیم که در راستای این فرهنگ قناعت پیشگی و دوری از اسراف کاری قدم برداریم و در سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهیم.

 

ابراهیمی ادامه داد: در این راستا باید ازسوی هر اداره و سازمانی بدون پرداختن به حاشیه سازی درخصوص اقتصاد مقاومتی پیشنهادات و راهکارهایی مناسبی داده شود تا همه به یک نتیجه مطلوب برسیم و نهایتا از سوی همه نهادها ارائه گزارش هایی داشته باشیم.

 

وی افزود: نکات مهم که از فرامین مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی می شود برآن تاکید نمود این است که از تولیدات ایرانی حمایت جدی صورت گیردو کاری کنیم که مردم با افتخار کامل از تولیدات داخلی استفاده کنند.

 

امام جمعه زرند گفت: جلسات شورای فرهنگ عمومی زمانی ارزشمند است که خروجی داشته باشد و مصوبات آن اجرایی شود.

 

وی گفت: اگر در هر جلسه ای حتی یک مصوبه داشته باشیم اما این مصوبه به مرحله ی اجرا در بیاید نشان از پویایی کار شورا دارد و ارزشمند است و شورای فرهنگ عمومی ریل گذاری فرهنگ هر منطقه است.

 

سرهنگ “عبدالمجید زمانی” فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند هم یک تذکر ویژه هم در مورد برگزاری کنسرت موسیقی در این شهرستان داد و از مسئولین فرهنگی خواست تا به اهداف و مقاصد برگزاری این جشن ها توجه جدی شود تا بسیاری از مسائل که در شان این مجالس نیست صورت نگیرد .

 

انتهای پیام/