شورای فرهنگ عمومی باید به دنبال علت های معضلات اجتماعی باشد

محمدی شهردار زرند در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که در دفتر امام جمعه زرند برگزار شد، گفت: شورای فرهنگ عمومی باید در مرحله اول به دنبال علت های معضلات اجتماعی باشد.

محمدی شهردار زرند در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، گفت: شورای فرهنگ عمومی باید در مرحله اول به دنبال علت های معضلات اجتماعی باشد.

 

SHORA-FARHANKI


به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی باید طوری باشد که ما در جامعه اثار و برکات آن را در کمتر کردن آسیب های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از معضلات شاهد باشیم.

 

شهردار زرند تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی باید در مرحله اول به دنبال علت های معضلات اجتماعی باشد و بعد به دنبال ارائه راهکار و رفع مشکلات و ناهنجاری های شهرستان باشد.

 

وی گفت: شاید بسیاری از مشکلاتی که در شهر وجود دارد به نوعی به شهرداری برگردد که این امر می تواند نقش شورای فرهنگ عمومی را در راستای خدمات دهی بهتر به شهروندان پررنگ تر نماید.

 

وی افزود: هر گونه تاثیر مثبت شهرداری در فعالیت های شهر می تواند بر شادی و نشاط شهروندان تاثیر بگذارد، که قطعا این تاثیر علاوه بر خانواده ها در همه زمینه های شهرنشینی نیز تاثیر خواهد گذاشت.

 

شهردار زرند خواستار بکار تمامی امکانات و تجهیزات دستگاه های دولتی در راستای تحقق اهداف شورای فرهنگ عمومی شد و تصریح کرد: یکی از وظایف ما به عنوان اعضاء شورای فرهنگ عمومی کلی نگری و شناسائی امکانات و تجهیزات موجود و استفاده بهینه از این امکانات در راستای شورای فرهنگ عمومی می باشد.

 

انتهای پیام/