ادارات نسبت به مناسب سازی محیط برای معلولان توجه کنند

معاون فرماندار زرند در نشست شورای ساماندهی سالمندان و کمیته مناسب سازی، گفت: ادارات نسبت به مناسب سازی محیط برای معلولان توجه کنند.

صادق زاده معاون فرماندار زرند گفت: ادارات نسبت به مناسب سازی محیط برای معلولان توجه کنند.

 

sadeghzadeh2


به گزارش صدای زرند، “علی صادق زاده” معاون فرماندار زرند در نشست شورای ساماندهی سالمندان و کمیته مناسب سازی، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: دو عامل مهمی که امام برای انقلاب و کشور طراحی کرده بود و در اختیار کشور قرار داده بود و آنچه که انقلاب اسلامی را متمایز کرده از سایر انقلابات ولایت و مردم سالاری است.

 

ایشان خاطرنشان ساخت: امیدواریم بتوانیم راه امام، تفکر امام و شهداء را ادامه دهیم و همچنین امید آن را داریم که انقلاب ما به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل شود.

 

صادق زاده در خصوص جلسه مشترک مناسب سازی و شورای سالمندان شهرستان زرند افزود: مناسب سازی و ایجاد محیطی بدون مانع و تسهیل دسترسی برای همه بخصوص معلولان و سالمندان و کودکان دارای الزامات قانونی است.

 

وی نصب بالابر، سطح شیب دار، سرویس بهداشتی، بازشوهای مناسب، اصلاح مسیر های ورودی اداره ها و خود پردازهای بانک ها را از موضوع های مناسب سازی در داخل ساختمان و اماکن عمومی نام برد.

 

معاون فرماندار تصریح کرد: موسسه ها، سازمان ها، تمامی نهادهای عمومی موظف هستند در طراحی تولید و احداث ساختمان ها و اماکن عمومی معابر، وسایل خدماتی به نحوی عمل کنند که امکان دسترسی و بهره مندی از انها برای معلولان و سالمندان مانند افراد عادی فراهم شود.

 

معاون فرماندار با اشاره به موارد قانونی مصوب و موجود در خصوص الزام کلیه دستگاه ها به مناسب سازی محیط جهت معلولین و سالمندان خواستار اجرایی شدن هرچه زودتر این موارد شد.

 

انتهای پیام/