اقتصاد مقاومتی نیاز اساسی و امروز شهرداری زرند است/ اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه فعالیت های کارکنان شهرداری باشد

اولین نشست کمیته اقتصاد مقاومتی شهرداری با حضور مهندس محمدی شهردار، معاونین و مدیران عامل سازمان ها و مسئولین دوایر مختلف شهرداری برگزار شد.

محمدی شهردار زرند با درخواست اینکه هر آنچه که شهرداری نیاز دارد باید در خود این مجموعه تولید و به مصرف برسد، گفت: اقتصاد مقاومتی نیاز اساسی و امروز شهرداری زرند و سایر شهرداری ها می باشد.

 

Mohammadi_Shahrdar

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” در نشست کمیته اقتصاد مقاومتی شهرداری زرند، ضمن تسلیت سالروز رحلت امام خمینی (ره) از همت و تلاش نیروهای شهرداری گفت و تصریح کرد: همدلی و همراهی نیروهای شهرداری با یکدیگر توانسته است نگاه و دید شهروندان را به فعالیت های شهرداری مثبت کند و به نوعی شهروندان را با شهرداری اشتی دهد.

 

شهردار زرند به سخن والای مقام معظم رهبری در خصوص سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با انتخاب این سخن برای سال ۹۵ به همه یادآور شده است که باید اقتصاد را از پایه های بالای کشور تا کمترین فرد در جامعه جدی بگیرند و به آن عمل نمایند.

 

وی گفت: مقاوم بودن در بحث های اقتصادی، استفاده از همه ظرفیت های موجود و شناسایی و ارائه راهکار مناسب در این راستا، استفاده از تولیدات داخلی و درون سازمانی و مدیریت منابع مادی و انسانی از ضروریات اقتصاد مقاومتی می باشد.

 

محمدی خطاب به همه مدیران و مسئولان شهرداری گفت: هر چند اقتصاد مقاومتی در شهرداری اجرا شده است اما از بالاترین مسئول در شهرداری تا کارگر جز این نهاد خدمتگذار باید به جدیت این امر را سرلوحه برنامه های خود قرار داده و به آن جامعه عمل بپوشاند.

 

شهردار زرند با درخواست اینکه هر آنچه که شهرداری نیاز دارد باید در خود این مجموعه تولید و به مصرف برسد، گفت: اقتصاد مقاومتی نیاز اساسی و امروز شهرداری زرند و سایر شهرداری ها می باشد.

 

ایشان در ادامه از وجود ظرفیت های بسیار بالا در شهرداری زرند گفت و تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی باید در شهرداری عملیاتی شود و نگاه در شهرداری باید یک نگاه اقتصادی باشد.

 

وی خواستار تشکیل کمیته های کوچک اقتصاد مقاومتی شد و افزود: همه ما باید در طول دوران مسئولیتمان با انجام فعالیت های موثر و مثمر ثمر کارنامه ای درخشان از خود برجا گذاریم.

 

“عبدالرضا رحمانی” دبیر کمیته اقتصاد مقاومتی شهرداری از تشکیل و برگزاری هفتگی این کمیته خبر داد و گفت: در این راستا سعی داریم با تعریف یک نقشه راه برای خود و مجموعه شهردایر در راستای اقتصاد مقاومتی گامهای اساسی را برداریم.

 

رحمانی از تهیه جزوه ها و بروشورهای مختلف در خصوص اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری و همراهی همه مدیران و مسئولین بتوانیم بهترین نتایج را از این کمیته بگیریم.

 

انتهای پیام/