عدم احترام به وقت ارباب‌رجوع در ادارات منکری بزرگ است

دادستان زرند گفت: عدم احترام به وقت ارباب‌رجوع و پرداختن به اموری که در ساعات اداری چندان اهمیتی ندارد منکری بزرگ است.

دادستان زرند گفت: عدم احترام به وقت ارباب‌رجوع و پرداختن به اموری که در ساعات اداری چندان اهمیتی ندارد منکری بزرگ است.

 

Ghavidel_Dadsetan

به گزارش صدای زرند، “سید مهدی قویدل” دادستان زرند در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زرند اظهار داشت: در اهمیت جایگاه فریضه امر به معروف و نهی از منکر هیچ شکی نیست.

 

دادستان زرند از سطحی بودن برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این زمینه در گذشته انتقاد کرد و افزود: ما امر به معروف و نهی از منکر را صرفاً در مسائل ظاهری و تذکر لسانی می‌دانیم و این امر در واقع ظلم به این فریضه الهی است.

 

وی مهم‌ترین قدم در راه اجرایی کردن و احیای این واجب الهی در جامعه را برنامه‌ریزی دقیق دانست و گفت: ابتدا باید آسیب‌ها و تهدیدها در این زمینه را شناسایی کرد و سپس با طراحی چارت تشکیلاتی منسجم و تشریح شرح وظایف و حدود و اختیارات معاونت‌ها، برای انجام این فریضه به صورت کارشناسی شده برنامه‌ریزی کرد.

 

قویدل عدم احترام به وقت ارباب‌رجوع و پرداختن به اموری که در ساعات اداری چندان اهمیتی ندارد را منکری بزرگ خواند و از مسؤولان خواست در این زمینه نظارت کافی در ادارات خود داشته باشند.

 

عباس ایرانمنش رئیس شورای اسلامی شهر زرند نیز گفت: افرادی که تأثیرگذار و الگوی رفتاری دیگران هستند باید با رفتارهای مناسب خود در احیای امر به معروف و نهی از منکر نقشی تعیین‌کننده داشته باشند.

 

انتهای پیام/