امام خمینی (ره) بزرگترین گفتمان عصر حاضر را رقم زد

مهندس شهابی بخشدار یزدان آباد با بیان اینکه امام خمینی (ره) بزرگترین گفتمان عصر حاضر را رقم زد، اظهار داشت: پیام حضرت امام (ره) که فرمودند “خرمشهر را خدا آزاد کرد” یک پیام الهی بود و ما باید قدردان سیره امام (ره) باشیم که قدردانی از این سیره تنها با خدمت به مردم میسر می شود.

بخشدار یزدان آباد در جلسه ای که در محل بخشداری این بخش تشکیل شده بود گفت: هر کس برای رضای خدا حرکت کند فرجامی پیروزمند به همراه خواهد داشت.

 

shahabi-yazdanabadبه گزارش خبرنگار صدای زرند، مهندس شهابی بخشدار یزدان آباد با بیان اینکه امام خمینی (ره) بزرگترین گفتمان عصر حاضر را رقم زد، اظهار داشت: پیام حضرت امام (ره) که فرمودند “خرمشهر را خدا آزاد کرد” یک پیام الهی بود و ما باید قدردان سیره امام (ره) باشیم که قدردانی از این سیره تنها با خدمت به مردم میسر می شود.

 

شهابی گفت: همه ما متعلق به مردم هستیم و حتی حضرت امام (ره) نیز با پشتوانه همین مردم بود که بزرگترین حماسه قرن را رقم زد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: دیار کهن و متمدن یزدان  آباد استعدادهای گوناگونی از معادن تا کشاورزی و دیگر پتانسیل ها جهت پیشرفت دارد که به لطف خداوند در این دولت در گوشه گوشه ی این بخش حرکت های خوبی در جهت سازندگی و عمران در حال انجام است.

 

شهابی افزود: ما باید نقد سازنده داشته باشیم و از طرفی باید انتقادپذیر هم باشیم؛ اما متاسفانه افرادی هستند که می خواهند خدمات دولت در بخش یزدان آباد را زیر سوال ببرند که بدون شک اگر منصفانه به مسائل نگاه کنند غیر از این می باشد.

 

بخشدار یزدان آباد با بیان اینکه رمز اصلی پیشرفت، اتحاد بین مردم و مسولین است، اظهار داشت: در مجموع خدمات متعددی توسط دولت در بخش یزدان آباد در حال انجام است و دستگاه های موجود در این بخش باید گزارش عملکرد خود را آماده و به بخشداری تحویل دهند و پروژه های مهم را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

 

انتهای پیام/