سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان زرند/ سرمایه‌گذاران خارجی به سمت استان کرمان هدایت شوند

امیری از سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان زرند خبر داد و گفت: در سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و سایر مسوولان کارخانه دو و نیم میلیون تنی گندله سازی و یک واحد کنسانتره ۲ میلیون تنی به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در راستای سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمان خواستار هدایت سرمایه گذاران خارجی به استان شد.

 

Khabari-Amiri_ (2)

 

به گزارش صدای زرند، دکتر “حسین امیری” نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به سفر کاروان تدبیر و امید به کرمان اشاره کرد و افزود: در استان کرمان به همت استاندار و مسوولان  تفاهم نامه های بسیاری با سرمایه گذاران به امضا رسیده است که در این راستا توجه دولت را می طلبد و می خواهیم فضای سرمایه گذاری و کسب و کار تسهیل شود.

 

نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس بیان کرد: این روزها با توجه موفقیت های تیم مذاکره کننده در برجام و ایجاد روابط بین المللی، سرمایه گذاران خارجی زیادی در کشور رفت و آمد می کنند که انتظار داریم بخشی از این سرمایه گذاران به سمت استان کرمان هدایت شوند و در پروژه های استان کرمان سرمایه گذاری کنند.

 

وی در خصوص توجه دولت به بخش های مختلف استان تصریح کرد: در کنار اشتغال و سرمایه گذاری ها انتظار می رود که در بخش آسیب های اجتماعی عنایت شود و نهادهای حمایتی هم مورد توجه قرار گیرد.

 

امیری افزود: در بخش کارگری نیز به ویژه در شمال استان که معدنی است با توجه به ارایه مشکلات به دولت و در دستور کار قرار گرفتن وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حتما راه کارهایی را در این سفر می طلبد.

 

وی با اشاره به مشکلات شهرستان های زرند و کوهبنان گفت: توسعه استان و اشتغال زایی به ویژه در شهرستان های زرند و کوهبنان در راستای عملی کردن اقتصاد مقاومتی از انتظارات مردم در این سفر است.

 

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس افزود: بخش دیگر انتظارات مردم شهرستان های زرند و کوهبنان مشکل کارگران معادن است که این مشکلات را بارها اعلام کردیم و انتظار است حتما راه کاری در این سفر دیده شود.

 

امیری با اشاره به پروژه های نیمه تمام در شهرستان زرند و کوهبنان خاطر نشان کرد: بخش دیگر انتظارات، پروژه های نیمه تمام استان و شهرستان های زرند و کوهبنان است و می خواهیم اعتبار این پروژه ها تخصیص داده شود تا سریعتر به بهره برداری برسند.

 

وی ادامه داد: جاده کوهبنان به زرند که یک جاده حیاتی برای شهرستان کوهبنان است در مصوبات این سفر گذاشته شد.

 

ایشان در خصوص پروژه های بهداشت و درمان شهرستان های زرند و کوهبنان اظهار کرد: در تلاشیم تا بیمارستان کوهبنان هرچه سریعتر تجهیز شود تا شاهد افتتاح آن باشیم.

 

امیری اضافه کرد: در شهرستان زرند نیز بیمارستان جایگزین بیمارستان سینا را داریم، که در تلاشیم که جز مصوبات این سفر گذاشته شود.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در خانه ملت بیان کرد: بزرگراه زرند به کرمان، در حوزه زرند فقط اتمام پروژه پل مطهرآباد باقی مانده که می خواهیم این پروژه نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

 

وی در بخش کشاورزی نیز تصریح کرد: با توجه به سرمازدگی های اخیر محصولات کشاورزی این موضوع را منتقل کرده ایم و امیدواریم که مورد توجه سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمان قرار گیرد.

 

امیری از سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان زرند خبر داد و گفت: در سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و سایر مسوولان کارخانه دو و نیم میلیون تنی گندله سازی و یک واحد کنسانتره ۲ میلیون تنی به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.

 

وی همچنین خاطر نشان کرد: وزیر جهاد کشاورزی نیز برای حضور در شهرستان زرند ابراز علاقه کرده و در شهرستان کوهبنان نیز حتما یکی از وزرا کاروان تدبیر و امید سفر خواهد کرد.

 

انتهای پیام/