دعوت دکتر امیری از مردم زرند و کوهبنان برای استقبال از رئیس جمهور

در آستانه سفر ریاست محترم جمهور و کاروان تدبیر و امید به کرمان پیامی از سوی دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، منتشر شد.

 بمناسبت حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در کرمان، دکتر حسین امیری در پیامی از مردم جهت شرکت در مراسم سخنرانی وی، دعوت نمود.

 

دکتر حسین امیری خامکانی, دکتر حسین امیری, دکتر حسین امیری خانمکانی,

 

به گزارش صدای زرند، رئیس جمهور ساعت ۹:۰۰ صبح سه شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ ماه در مصلای بزرگ کرمان در جمع مردم قهرمان و ولایت‌مدار استان کرمان سخنرانی می‌کند.

 

با فضا سازی‌های صورت گرفته توسط ستاد استقبال مردمی رئیس جمهور, استان کرمان این روزها آماده استقبال از کاروان تدبیر و امید است. کاروانی که مردم  انتظار دارند با سفرشان به استان کرمان مشکلات استان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، بهداشتی، اقتصادی و ورزشی رفع شود.

 

دکتر “حسین امیری” نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به همین مناسبت طی پیامی از عموم مردم برای حضور در مراسم استقبال و سخنرانی از رئیس جمهور دعوت کرد.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

«اکنون که در آستانه سال اقتصاد مقاومتی و در دورانی که با تدبیر دولت در سطح بین المللی فضای جدیدی در راستای رونق اقتصادی و رفع تنگناهای موجود پیش آمده سفر رئیس جمهور محترم و هیات دولت را به استان کرمان به فال نیک میگیریم و امیدوارم این سفر مایه خیر و برکت در توسعه استان و شهرستان های زرند و کوهبنان و رفع مشکلات موجود بشود.

 

از مردم عزیز و نجیب شهرستان های زرند و کوهبنان جوانان پر شور و اقشار مختلف تقاضا دارم با استقبال پر شور ار کاروان تدبیر و امید در کرمان و شرکت در سخنرانی رئیس جمهور محترم در مصلای کرمان میهمانوازی دیار کریمان را به نمایش بگذارند.»

 

انتهای پیام/