سعادت ملت ایران در گرو گوش سپردن به فرمایش های مقام معظم رهبری است / مبعث حضرت رسول (ص) نقطه عطف و تحول تاریخ بشریت بود

حجت الاسلام ابراهیمی ضمن تبریک عید سعید مبعث رسول مهربانی (ص) اظهار داشت: مبعث حضرت رسول (ص) نقطه عطف و تحول تاریخ بشریت بود و مردم عربستان و جهان در قبل از بعثت در جهالت و تاریکی بودند و بعد از بعثت تاریخ نور و تفکر در جامعه حاکم شد.

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته زرند با حضور پرشور و همیشگی مردم ولایی زرند و با امامت حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه این شهر در مسجد جامع برگزار شد.

 

Ebrahimi1به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام ابراهیمی ضمن تبریک عید سعید مبعث رسول مهربانی (ص) اظهار داشت: مبعث حضرت رسول (ص) نقطه عطف و تحول تاریخ بشریت بود و مردم عربستان و جهان در قبل از بعثت در جهالت و تاریکی بودند و بعد از بعثت تاریخ نور و تفکر در جامعه حاکم شد.

 

وی مهم ترین وظیفه مسلمانان در قبال بعثت را اقامه دین و در راه خدا حرکت کردن دانست و بر اساس آیات قران گفت: پیروزی نهایی بدون شک از آن مستضعفین عالم است و آینده از آن ما خواهد بود؛ دین ما بر تمامی ادیان ظفر و پیروزی پیدا خواهد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند حرکت به سوی نماز جمعه را حرکت به سوی آرامش و امنیت در دنیا و آخرت دانست و گفت: در روایات آمده هنگام که نامه اعمال را به دست انسان می دهند نماز جمعه به داد انسان می رسد.

 

امام جمعه زرند ضمن تبریکِ پیشاپیش حلول ماه شعبان و مناسبت های این ماه گفت:جا دارد از زحمات هلال احمر که به مناسب هفته هلال احمر زحمات زیادی کشیدند و امروز نیز در نماز جمعه حضور داشتند تشکر نماییم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی از زحمات نیروی انتظامی در برقراری نظم و مبارزه با قاچاقیان تشکر کرد و گفت: نیروی انتظامی باید سعی کند با سرچشمه های قاچاق که به اقتصاد کشور و اشتغال ضربه می زند مبارزه کند.

 

ایشان در پایان ضمن اطلاع  رسانی از سفر ریاست جمهور به استان کرمان اظهار داشت: ما باید بدانیم که سعادت و خوشبختی ملت ایران در گرو و مرهون گوش سپردن به هدایت ها و فرمایش های گهر بار مقام معظم رهبری است.

 

انتهای پیام/