هیچ نیرویی به شهرداری زرند وارد نخواهد شد

محمدی شهردار زرند در پاسخ به سوالی مبنی بر جذب نیرو توسط شهرداری زرند، گفت: با جدیت به دنبال این موضوع هستیم که نیرویی به شهرداری زرند وارد نشود.

محمدی شهردار زرند گفت: هیچ نیرویی به شهرداری زرند وارد نخواهد شد.

 

AhmadMohammadi

 

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در پاسخ به سوالی مبنی بر جذب نیرو توسط شهرداری زرند، گفت: با جدیت به دنبال این موضوع هستیم که نیرویی به شهرداری زرند وارد نشود.

 

شهردار زرند گفت: پتانسیل های موجود در مجموعه شهرداری بسیار بالا می باشد و شهرداری با استفاده از همین نیروها توانسته است خدمات بسیار خوبی را برای شهروندان رقم بزند.

 

وی تصریح کرد: سیاست شهرداری زرند استفاده از نیروهای خود مجموعه شهرداری می باشد و باید گفت تعهد و تخصص نیروهای شهرداری  وقتی در جای خود استفاده شوند بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

 

محمدی افزود: با ساماندهی نیروهای شهرداری و استفاده بهینه از توان حداکثری این نیروها می تواند بسیاری از مشکلات و فعالیت های به زمین مانده شهرداری و شهر را سامان بخشید.

 

وی گفت: از بدو ورود به شهرداری از جذب هر گونه نیرویی جلوگیری نموده ایم و تا آخرین لحظه نیز بر این توان و کار خود پایبند خواهیم بود.

 

شهردار زرند تصریح کرد: متاسفانه نیروهای شهرداری انگونه که باید ساماندهی نشده و خط مقدم فعالیت و خدمت رسانی به شهرداری در طی چند سال گذشته خالی شده بود که با ورود به شهرداری در حال ترمیم این امر می باشیم.

 

محمدی گفت: راه اندازی بخش لکه گیری آسفالت شهرداری با سه اکیپ و استفاده از نیروها و استادکارهای خود شهرداری، راه اندازی بخش تولید قطعات بتنی با استفاده از همین نیروها و راه اندازی تعمییرگاههای مجهز، واحدهای رفع مشکل وسائل پارکی، واحدهای برق و … از مهمترین اقدامات در راستای ساماندهی نیروهای شهرداری بوده است.

 

وی گفت: امیدواریم با همکاری همه نیروهای شهرداری و مدیران و مسئولین شاهد بشازگشت اقتدار دوباره به مجموعه شهرداری باشیم.

 

انتهای پیام/