سرمایه انسانی محصول آموزش و پرورش است/ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانش آموزان

به منطور تجلیل از مقام والای معلم مراسم گرامیداشت روز معلم با حضور امام جمعه، فرماندار، معاون پژوهشی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان و دیگر مسئولان اجرایی زرند در سالن فرهنگی دانشگاه آزاد زرند برگزار شد.

فرماندار زرند نهاد فرهنگی آموزش و پرورش را یکی از تأثیرگذارترین سازمان های کشور برشمرد و افزود: سرمایه انسانی هر جامعه محصول آموزش و پرورش آن جامعه است.

 

Rooz-moalem-zarand-01

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در همایش تجلیل از مقام معلم که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان زرند برگزار شد، افزود: تعلیم و تعلم سرمشق همه انبیاست بنابراین در همه حال باید قدردان مقام و شخصیت والای معلم باشیم.

 

وی اظهار کرد: بدون برخورداری از آموزش و پرورش پویا نمی توان به توسعه امیدوار بود و رشد و کمال جامعه در تربیت نیروهای ارزشمند است.

 

وی معلم را یک واژه مقدس دانست و گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) خود را یک معلم می داند و معلمی شغلی است که از انبیا گرفته شده است.

 

خنجری گفت: آموزش و پرورش در زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان نقش منحصر به فردی دارد که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانش آموزان، سبب تثبیت و تقویت نظام جمهوری اسلامی شده است.

 

وی افزود: اعتقاد دارم که یاد و خاطرات و مطالعه وصیت نامه شهداء و شیوه زندگی آنها بهترین الگوی زندگی خواهد بود.

 

فرماندار زرند افزود: امیدوارم به برکت خون شهداء بتوانیم وظیفه و مسئولیت خود را به درستی انجام دهیم، زیرا هر چه داریم از شهداء است.

 

Rooz-moalem-zarand-02

 

“حمید صادقی زاده” مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند نیز یاد و خاطره شهدای فرهنگی را گرامی داشت و گفت: معلمان با روح، جان، روان،‌ اندیشه و فکر دانش‌آموزان سر و کار دارند و همواره برای تعلیم و تربیت آنها تلاش می‌کنند.

 

حمید صادقی افزود: جامعه اسلامی به واسطه ایثار و تلاش معلمان پله های ترقی را پیموده که باید همواره قدردان این تلاش ها باشیم.

 

در این همایش که جمعی از مسئولان اجرایی و معلمان و بازنشستگان فرهنگی حضور داشتند، یاد معلمان از دست رفته گرامی داشته و پیام تبریک آیت الله جعفری امام جمعه کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان قرائت شد.

 

لازم به ذکر است، نوازندگی و خوانندگی به صورت زنده توسط دانش آموزان زرندی نیز اجرا شد.

 

انتهای پیام/