جشن بزرگ خلیج فارس در زرند برگزار شد (+تصاویر)

همزمان با روز ملی خلیج فارس جشن بزرگ خلیج ایرانی در زرند با حضور خنجری فرماندار این شهرستان برگزار شد.

همزمان با روز ملی خلیج فارس جشن بزرگ خلیج ایرانی در زرند برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، به مناسبت ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس جشن بزرگی از سوی اداره اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری زرند با حضور خنجری فرماندار این شهرستان، مهندس محمدی شهردار، جمعی از مسئولین و اقشار مختلف شهروندان، در پارک شهید زرند برگزار شد.

 

 

Mohammadi-shahrdar

 

مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در این مراسم ضمن تبریک روز شورا ،معلم و کارگر به همه زحمت کشان این بخش گفت: خلیج فارس به عنوان یک آبراه مهم و حیاتی برای ایران می باشد که می توان به عنوان نماد غیرت و دفاع از هویت فرهنگی، اجتماعی، تاریخی و هنری نام برد.

 

شهردار زرند گفت: استکبار جهانی به دنبال این موضوع می باشد که به این هویت خدشه ای وارد نماید و آن را به نام خود مصادر کرده و به هر نوع که خواست از ان سو استفاده نماید.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای ایران اسلامی در هشت سال دفاع جانانه از ایران ثابت کرده اند که همواره پشت آرمان های امام و رهبری ایستاده اند و و درس دفاع از انقلاب و شعیه را به همه جهانیان نشان داده و میدهند.

 

محمدی تصریح کرد: برای برطرف کردن همه معضلات اجتماعی، فرهنگی و … به این نتیجه رسیده ایم که در سال ۹۵ بیش از ۴۰برنامه فرهنگی را در شهر زرند برگزار نماییم که این امر با هماهنگی بین مدیران ارشد شهرستان به وقوع پیوسته و در حال انجام می باشد.

 

وی ضمن خرسندی از حضور شهروندان در این مراسم گفت: حضور شهروندان در اینگونه مراسمات می تواند به بالا بردن روحیه نیروهای شهرداری کمک نموده و ما را نیز در انجام برنامه های بهتر یاری نماید.

 

منتخب شورای شهر با اعلام اینکه پتانسیل های موجود در شهر زرند در استان نیز کم نظیر می باشد، گفت: بر این باور و عقیده هستیم که هر چه قدر در اینگونه برنامه ها هزینه نماییم در اصل برای فرزندان و آینده سازان این شهرستان سرمایه گذاری نموده ایم.

 

شهردار زرند افزود: یکی از اساسی ترین مشکلات شهرداری بحث بدهی های بالا در این مجموعه می باشد که دست شهرداری را برای بسیاری از برنامه بسته است ولی با تمام این تفاصیر شهرداری مصمم است تا بهترین خدمات را در مباحث اجتماعی و فرهنگی به منحصه ظهور برساند.

 

وی گفت: شهرداری به تنهائی نمی تواند مسائل و مشکلات شهر زرند را که به جا مانده از سال های گذشته می باشد را برطرف نماید بلکه این امر یک عزم جدی و همراهی از سوی مدیران و مسئولین شهرستان و نماینده این شهر را می طلبد.

 

محمدی به نقش شهروندان در عمران و ابادانی اشاره کرد و گفت: شهروندان می توانند با پرداخت به موقع دیون و عوارضات خود به شهرداری در اجرای صحیح و به موقع پروژه ها یاری رسانده و شهرداری را برای ساخت شهر زیبا همراهی کنند.

 

وی گفت: ساختن زیر ساخت های عمرانی و فرهنگی و اجتماعی از وظایف مسئولین شهرستان می باشد و حفظ و نگهداری آن بر عهده شهروندان می باشد.

 

لازم به ذکر است، جشن روز ملی خلیج فارس با مجری گری صمد قربان نژاد و با اجرای گروه موسیقی از استان چهار محال و بختیاری، اجرای برنامه های طنز و مسابقه مردمی همراه بود.

 

Jashn-rooz-khalijfars-95210_ (2)

Jashn-rooz-khalijfars-95210_ (3)

Jashn-rooz-khalijfars-95210_ (4)

Jashn-rooz-khalijfars-95210_ (5)

Jashn-rooz-khalijfars-95210_ (6)

Jashn-rooz-khalijfars-95210_ (7)

Jashn-rooz-khalijfars-95210_ (8)

Jashn-rooz-khalijfars-95210_ (9)

Jashn-rooz-khalijfars-95210_ (10)

Jashn-rooz-khalijfars-95210_ (11)

Jashn-rooz-khalijfars-95210_ (12)

Jashn-rooz-khalijfars-95210_ (13)

Jashn-rooz-khalijfars-95210_ (14)

انتهای پیام/